სიახლეები
სკოლები

„ჩვენ მოგითხრობთ მესხების შესახებ“ - თბილისის N45 საჯარო სკოლა საინტერესო აქტივობის ინიციატორია
21-11-2018
-
+


თბილისის N45 საჯარო სკოლის პროექტის „ჩვენ მოგითხრობთ მესხების შესახებ“ ფარგლებში საინტერესო შემეცნებითი აქტივობა განხორციელდა.

სკოლისა და ინკლუზიური სწავლების ხელშეწყობის პროგრამის - „განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობა სოციალური ინკლუზიით“- ქვეპროგრამის მონაწილე სხვადასხვა რეგიონის: ოზურგეთის დაბა ნასაკირალის, სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ იანეთის, ახალციხის N2 საჯარო სკოლის მესხებსა და მოხალისე მოსწავლეებს შორის ინფორმაციის გაზიარებისა და მესხეთის ისტორიის უკეთ გაცნობის მიზნით, ახალციხეში ორდღიანი ვიზიტი განხორციელდა.

პირველი დღეს ჩატარდა კონფერენცია, სადაც მონაწილე მოზარდებმა წაიკითხეს თემები მესხეთის ისტორიის, ტრადიციებისა და დღევანდელი ყოფის შესახებ. კონფერენციაში მონაწილეობდნენ:

• ლევან ბირჩაძე, ხვიჩა ჩიტაია (თბილისის N45 საჯარო სკოლა)- „სოციალ-პოლიტიკური გარემოს გავლენა მუსლიმი მესხების ნაგებობებზე";

• ნინო ზედგინიძე (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „ძველი მესხები და მათი საცხოვრებლები“;

• მარგალიტა დარსანია, ინგა გაგუა (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „მესხური ოჯახის სტრუქტურა და ტრადიციები“;

• მთვარისა ზედგინიძე (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „ქორწინება სამცხე-ჯავახეთში“;

• გიორგი გოგოლაური (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) -  „ბავშვთა აღზრდის ტრადიციები სამცხე-ჯავახეთში“;

• მარიამ ანთია, ასია თინაძე (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „მესხური სამზარეულო“;

• მარი აბრამიშვილი (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „მესხური ტერასები“;

• ელენე მაისურაძე (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „ქართული კულტურა XII-XV საუკუნეებში (სამცხე-ჯავახეთი)“;

• ლუკა ბალანჩივაძე (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „მაჰმადიან მესხთა დეპორტაციის წლები და ბრძოლა სამშობლოში დაბრუნებისთვის“; 

• ანამარია კვაბზირიძე (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „გლდანში მცხოვრებ მესხებთან ჩატარებული კვლევის შედეგები“;

• მარინა მუსტაფაევა (ოზურგეთი, დაბა ნასაკირალი) - „კვლევის ანგარიში სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ იანეთში მცხოვრები მესხების შესახებ.“

მათ ხელმძღვანელობდნენ:

• დავით ჯაფარიძე - პროექტის ხელმძღვანელი ისტორიკოსი; 

• ლავრენტი ჯანიაშვილი - პროექტის ხელმძღვანელი ეთნოლოგი; 

• ირმა გოგატიშვილი - პროექტის ახალციხის კოორდინატორი; 

• ირმა საქიძე -ახალციხის N2 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი; 

• მარეხი ჩიკვაიძე - თბილისის N45 საჯარო სკოლა, პროექტის „ჩვენ მოგითხრობთ მესხების შესახებ“ კოორდინატორი;

მზია გელაშვილი-თბილისის N45 საჯარო სკოლის დირექტორი.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

პროფესიული სტანდარტი დამტკიცდა - დოკუმენტი მუნიციპალურ ბაღებს ეხება

 

როგორ მოიპოვებენ აბიტურიენტები სახელმწიფო გრანტს - დეტალური ინფორმაცია 

მასწავლებლობა 5 წლით აგეკრძალებათ თუ... - რა ცვლილებები შევიდა კანონში 

ბავშვების უმეტესობას არ აქვს საკმარისი ინფორმაცია თავისი უფლებების შესახებ - სახალხო დამცველი სპეციალური ანგარიში

სწავლა 13 მაისიდან განახლდება - ნახეთ, კიდევ როდის ისვენებს სკოლები და ბაღები მაისში

პიროვნება

„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე

„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა

„მოსწავლის ნდობის მოპოვებისთვის აუცილებელია მათთან მეგობრული ურთთიერობების დამყარება“

 

 

სკოლები

ბავშვების შემოქმედებითმა უნარებმა სასკოლო საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურა

„დირექცია მადლობას უხდის პედაგოგებს მოსწავლეებთან მუშაობისა და ტურებში მონაწილეობის ორგანიზებისთვის“

საინტერესო, დაძაბული, მაგიური და აზარტული ფინალური ტური გაიმართა
 

„მოსწავლეებმა მოისმინეს საჯარო ლექცია, დაათვალიერეს უნივერსიტეტის ლაბორატორიები, მონაწილეობა მიიღეს პრაქტიკულ სიმულაციებში...“

იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა კარგი სპორტული მზაობა გამოავლინეს

საინტერესო

ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა  და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ

ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს

წარმატებულ კურსდამთავრებულებს გადაეცემათ სერტიფიკატი

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება