მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრმა, მიხეილ ბატიაშვილმა მოადგილისა და სამინისტროს დაქვემდებარებაში მყოფი სსიპ-ების ხელმძღვანელთა ვაკანტურ თანამდებობებზე შერჩეული კანდიდატები წარადგინა:
მიხეილ ბატიაშვილმა მინისტრის ერთ-ერთ მოადგილედ ნათია ზედგინიძე-ჯიშკარიანი დაასახელა. მისივე თქმით, ზედგინიძის საკურატორო სფერო სამინისტროს ადმინისტრაციული საქმიანობის ყველა მიმართულების კორდინაცია და მონიტორინგი იქნება.
ბატიაშვილის განცხადებით, 2018 წლის 31 ოქტომბრიდან მინისტრის მოადგილის თანამდებობას ალექსანდრე თევზაძე საკუთარი განცხადების საფუძველზე დატოვებს.
აღსანიშნავია, რომ მინისტრს არ დაუსახელებია მანდატურის სამსახურის უფროსის ვინაობა. მისი თქმით, აღნიშნულ თანამდებობაზე კანდიდატის შერჩევის პროცესი დასრულებული არ არის. მანდატურის სამსახურის უფროსი ვახტანგ მეიფარიანი იყო. მან პოსტი რამდენიმე დღის წინ დატოვა.
Etaloni.ge შეგახსენებთ, რომ თანამდებობები ვაკანტური მას შემდეგ გახდა, რაც მინისტრმა, მიხეილ ბატიაშვილმა გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელი მაია მიმინოშვილი, განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრის დირექტორი თამარ სანიკიძე, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი გიორგი მაჩაბელი და შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიერო ფონდის დირექტორი მანანა მიქაბერიძე თანამდებობებიდან გაათავისუფლა.
ამასთან, თანამდებობები დატოვეს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის მოადგილეებმა, თემურ მურღულიამ და ლია გიგაურმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს