სიახლეები
ეტალონი

„სწავლის ძირი მწარე არის, მაგრამ მას გატკბილებაში „ეტალონი“ ეხმარება“ - „ეტალონი 2016-2017“ წლის ფინალისტების სამეული
20-07-2018
-
+


„ეტალონის“ გრანდიოზული ფინალი 26 ივნისს რუსთაველის თეატრში გაიმართა. საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის საზეიმო ღონისძიებას სპეციალურად მოწვეული სტუმრები მთელი საქართველოდან ესწრებოდნენ. მათ შორის იყვნენ „ეტალონი 2016-2017“ წლის ფინალისტების სამეული, რომლებმაც მონაწილეები გაამხნევეს და საზოგადოებას თავიანთი გამოცდილება გაუზიარეს: 

ვახტანგ ჩაჩხიანი (პირველი ადგილი, ცაგერი ): „პირადად მე, „ეტალონმა“ მასწავლა, რომ არსებობს ცოდნა ცოდნისათვის და ცოდნა გამოყენებისათვის, პროექტმა საკუთარი შესაძლებლობებით გამოწვეული ბედნიერება განმაცდევინა.“

სოფი ყარალაშვილი (მეორე ადგილი, სიღნაღი): „ვიცით, რომ სწავლის ძირი მწარე არის, მაგრამ მას გატკბილებაში „ეტალონი“ ეხმარება. პროექტმა საკუთარ თავზე მუშაობისა და წინსვლის მეტი სტიმული მომცა. ბატონო გოჩა, მადლობას გიხდით ახალგაზრდების წარმატებაზე ზრუნვისთვის და გთხოვთ, არასდროს შეწყვიტოთ ეს საქმე, ქალაქებსა და რეგიონებში მოსწავლეები კვლავაც გელიან.“

შოთა ჩახუნაშვილი (მესამე ადგილი, ვანი): „ეტალონი“ აღარ არის მხოლოდ პროექტი, ის არის ნამდვილი დღესასწაული ახალგაზრდებისთვის. ვულოცავ და წარმატებებს ვუსურვებ ფინალისტებს.“



კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მათ შორის იყო გაზაფხულის პირველი დღესასწაულების - დედისა და ქალთა საერთაშორის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
მოსწავლეებმა სხვადასხვა შემოქმედებითი ნომერი გამართეს
მოსწავლეებმა ანბანის შესწავლა მრავალფეროვანი აქტივობით აღნიშნეს
სკოლაში, მოსწავლეს კონფერენციაში წარმატებით მონაწილეობას ულოცავენ
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება