სიახლეები
ეტალონი

როგორია „ეტალონის“ ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკა
03-07-2018
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ ფინალის საპრიზო ადგილოსნების შედეგებთან ერთად უამრავ ადამიანს თითოეული კითხვის სტატისტიკაც აინტერესებს. 

ამიტომ, გასული წლის მსგავსად, გთავაზობთ „ეტალონის'' ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკას: რამდენი სწორი პასუხი დაფიქსირდა, რამდენი არასწორი, რამდენმა მოსწავლემ შეიკავა პასუხისგან თავი. ასევე თითოეული ვერსია რამდენმა აირჩია და რამდენი იყო პასუხის დაფიქსირების საშუალო დრო. 

სტატისტიკის მიხედვით, მე-6, მე-10 და მე-13 კითხვას მონაწილეთა უმრავლესობამ სწორი პასუხი გასცა, ერთ-ერთი ყველაზე რთული კი მე-18 კითხვა აღმოჩნდა. შედარებით რთული აღმოჩნდა ასევე მე-4და მე-14 კითხვები, თითოეულ ამ კითხვას არასწორი პასუხი52-მა ფინალისტმა გასცა.

მე-6 შეკითხვა 1254 წელს მონღოლების მიერ საქართველოს მოსახლეობის აღწერას ეხებოდა, მე-10 კითხვა - ლადო ასათიანის ცნობილ ლექსს „საქართველოში“, ხოლო მე-13 - ცელულოზის შემცველობას უჯრედებში.

საკმაოდ რთული აღმოჩნდა მე-18 კითხვა, რომელიც თბილისში ჩამოყალიბებული კავკასიის მუზეუმის პირველ დირექტორს ეხებოდა. ფინალისტებს ასევე გაურთულდათ მე-4 კითხვა ფიზიკიდან, ვაკუუმში ვერტიკალურად ზევით სხეულის სიჩქარის ორჯერ გაზრდისა და ასროლის სიმაღლის შესაბამისად გაზრდის შესახებ და მე-14 კითხვა, რომელიც ასევე ფიზიკიდან იყო და სხეულის თავისუფალ ვარდნას უკავშირდებოდა.

მონაწილეებმა ყველაზე სწრაფად მე-10 კითხვას უპასუხეს - საშუალოდ 4.00 წმ-ში, ხოლო ყველაზე დიდი დრო მე-3 - 8.56 წმ და მე-16 - 8.61 წმ კითხვებზე პასუხის გაცემის დროს დაფიქსირდა.

მე-10 კითხვა, როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, ლადო ასათიანის ლექსიდან იყო. 

მე-3 კითხვაზე ფინალისტებმა, როგორც ჩანს, საშუალო მაჩვენებელზე უფრო დიდხანს იფიქრეს, თუმცა უმეტესობამ პასუხი არასწორად დააფიქსირა, კითხვა მერცხლების მიერ ზამთრის პირობების შეუგუებლობაზე იყო. ასევე საშუალოზე მეტი დრო მოანდომეს მე-16 კითხვას, თუმცა, ამჯერად უმეტესობამ სწორი პასუხი გასცა, კითხვა სამცხის ათაბაგ ყვარყვარე ჯაყელს ეხებოდა.

მე-6 (1254 წელს მონღოლების მიერ საქართველოს მოსახლეობის აღწერას ეხებოდა) და მე-20 კითხვაზე, რომელიც კონსტიტუციის მიხედვით, საქართველოს სახელმწიფო ენას უკავშირდებოდა, არც ერთმა მონაწილემ არ შეიკავა თავი.

მხოლოდ 2 თავშეკავება დაფიქსირდა მე-5 კითხვაზე, რომელიც ჰემოგლობინს ეხებოდა, ასევე ორმა ფინალისტმა შეიკავა თავი მე-10 კითხვაზე(ლადო ასათიანის ლექსის შესახებ).

თითო თავშეკავება დაფიქსირდა მე-14 დამე-15 კითხვაზე.მე-14 კითხვა, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, შედარებით რთულია ღმოჩნდა და ფიზიკიდან სხეულის თავისუფალ ვარდნას უკავშირდებოდა. ხოლო მე-15 კითხვა პარიზის ძველ სახელწოდებას ეხებოდა. 


შეგახსენებთ, რომ „ეტალონის“ გრანდიოზული ფინალი რუსთაველის თეატრში გაიმართა.

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატში 78 „ეტალონი მოსწავლე“ მონაწილეობდა.

გთავაზობთ ფინალისტთა შედეგებს


კომენტარები


ეტალონი

მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება

2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება

„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“

„ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი დაიწყო - ოლიმპიადები სამ საგანში იმართება

ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა

სიახლეები

„მერანი“, „ქართლის ჭირი“... - კიდევ რა ნაწარმოებები შეიძლება შეხვდეთ აბიტურიენტებს ხელოვნური ინტელექტის გათვლით

საჯარო სკოლებს ფინანსური ცვლილებები 1-ელი ივლისიდან ეხებათ - დეტალები

მიქანაძეს სკოლაში მასწავლებლად მუშაობის 4 წლიანი გამოცდილება აქვს

ავტობუსით მგზავრობა ფასიანი იქნება

საგამოცდო ცენტრებთან მიმავალი ავტობუსების მარშრუტები - ეროვნულები 3 ივლისს იწყება

რომელი უნივერსიტეტების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაცია განიხილება 1-ელ ივლისს - სია 

პიროვნება

„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს

„მოსწავლეების მეხსიერებაში, ყველაზე დიდხანს  შემოქმედებითი გაკვეთილი რჩება“ - დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ნატო ნანავა

„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“

„მხიარული მომენტია როცა ყველა ცდილობს ჩანთებიდან თავიანთი „ძვირფასი ნივთების“ მაგიდაზე დალაგებას“

სკოლები

მოსწავლეთა კულტურულ და შემოქმედებით განვითარებას ემსახრება სკოლაში მოქმედი კლუბი „შთაგონება“

მეშვიდე და მერვე კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ საინტერესო და შემოქმედებით აქტივობაში

კონფერენციზე პედაგოგები საინტერესო მოხსენებებით წარდგნენ

„იმედს ვიტოვებთ, რომ ჩვენი თანამშრომლობა მომავალშიც გაგრძელდება“

საინტერესო

თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება

პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს

ჯოზეფი იცნობს ბერძნულ ანბანს და ამჟამად, სწავლობს მორზეს კოდს და პერიოდულ სისტემას

სიახლეები
საზოგადოება