მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ცაგერის მუნიციპალიტეტის, დეხვირის საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი აქტიურ რეჟიმში მიმდინარეობს და მოსწავლეებიც დიდი ინტერესით ერთვებიან სასკოლო ცხოვრებაში. საგნობრივი ცოდნის მიღების პარალელურად, ისინი სხვადასხვა საინტერესო აქტივობაში მონაწილეობენ, რომლებიც მოქალაქეობრივი პასუხისმგებლობის ჩამოყალიბებაში ეხმარება.
ახლახან დეხვირის საჯარო სკოლის მოსწავლეთა თვითმმართველობის ინიციატივითა და ეკო-კომიტეტის მხარდაჭერით, ჩატარდა დასუფთავების აქცია, რომელიც მიზნად ისახავდა ახალგაზრდებში გარემოსდაცვითი უნარ-ჩვევების გამომუშავებას, ნარჩენების მართვის სისტემის გაუმჯობესებას და ცნობიერების ამაღლებას გარემოსდაცვით საკითხებში.
როგორც სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში ნათქვამი, აქციის ფარგლებში, პოლიეთილენის ბოთლების, პარკების, სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო ნარჩენებისგან გაიწმინდა ცენტრალური გზისპირები და სოფლის მიმდებარე ტერიტორიები.
სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლებმა აღნიშნული აქტივობით კიდევ ერთხელ შეახსენეს საზოგადოებას, რომ „რაც უნდა უმნიშვნელოდ გვეჩვენებოდეს ჩვენი როლი დედამიწის მომავლის ფორმირებაში, სინამდვილეში - უდიდესია!
დიდი მადლობა დღევანდელი აქციის ყველა მონაწილეს!
ცვლილება იწყება შენით!!!
იყავი შემდეგი შენ - ჩვენი ცხოვრების უკეთესი მომავლისთვის“!
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ