მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახური აცხადებს კონკურსს ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის (სამმართველო) ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასებისა და კონსულტირების სპეციალიზებული საკონსულტაციო მომსახურების პროფესიული ზედამხედველის (ქცევის სირთულეების მიმართულებით) პოზიციაზე.
განაცხადის შესავსებად, დააკლიკეთ აქ - სააპლიკაციო ფორმა
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაინტერესებულმა პირმა ზემოთ მითითებული დოკუმენტაცია უნდა წარმოადგინოს ელექტრონული ფორმით, შემდეგ მისამართზე: hr1@mandaturi.gov.ge დაინტერესებულ კანდიდატს ნებისმიერი ინფორმაცია, მათ შორის, კონკურსის შედეგების თაობაზე, მიეწოდება პირადი ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით;
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ა) უმაღლესი განათლება - მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი ფსიქოლოგიის, ინკლუზიური/სპეციალური განათლების, ოკუპაციური თერაპიის მიმართულებით;
ბ) ქცევის გამოყენებითი ანალიზის მიდგომით/ქცევის თერაპევტად მუშაობის გამოცდილება - არანაკლებ 3 წელი;
გ) ქცევის გამოყენებითი ანალიზის სფეროში პროფესიული ზედამხედველობის გაწევის გამოცდილება - არანაკლებ 1 წელი;
დ) შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე/სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე ბავშვებთან მუშაობის, მათ შორის მშობლებისთვის ან/და ბავშვების განათლებასთან დაკავშირებული პირებისთვის საკონსულტაციო მომსახურების გაწევის გამოცდილება - არანაკლებ 2 წელი;
ე) ხელმძღვანელ პოზიციაზე/გუნდის ლიდერად მუშაობის გამოცდილება (სასურველი);
(უპირატესობა მიენიჭებათ ასეთი გამოცდილების მქონე კანდიდატებს);
ვ) სახელმწიფო ენის სრულყოფილი ცოდნა;
ზ) ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველი);
თ) საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა (Microsoft Word; Microsoft Excel; Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook).
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„თუკი აბიტურიენტები განაცხადს/დოკუმენტს არ წარმოადგენენ შესაბამის ვადებში, ისინი ვერ მიიღებენ მონაწილეობას ერთიან ეროვნულ გამოცდებში“
„ჩვენ ალბათ ვერ ვხვდებით, რომ უკვე მომავლის სკოლაში ვართ...“
აქტივობას ხელმძღვანელობდა პედაგოგი - ნატო ნანავა
„ვცდილობთ, სასკოლო აქტივობები ისე დავგეგმოთ, დროის გამოწვევებსაც ვუპასუხოთ, ბავშვებიც არ გადავღალოთ“...