მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N118 საჯარო სკოლაში მოსწავლეებისთვის კონკურენტუანარიანი გარემოს შექმნასა და შესაძლებლობების წარმოჩენის ხელშეწყობას დიდი ყურადღება ეთმობა.
სწორედ ამ მიზნით, 21 თებერვალს მშობლიური ენის საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით, III კლასის მოსწავლეებს შორის ვიქტორინა ჩატარდა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ღონისძიება მიზნად ისახავდა, როგორც მოსწავლეთა საგნობრივი ცოდნის შემოწმებას, ასევე წიგნიერების დონის ამაღლებას და სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა ჩართულობას.
კლასების დამრიგებლების - ნინო მოდრეკილაძისა და ნათია ბუჯიაშვილის თქმით, ვიქტორინის მიზანი იყო თანატოლი მოსწავლეების დამეგობრება. ვიქტორინის შედეგებს ჟიური აფასებდა, რომლის წევრებიც დირექტორი გიული შენგელია და მისი მოადგილეები: გიული ძირტკბილაშვილი და ელისო ღამბაშიძე იყვნენ.
ჩატარებული ღონისძიების შესახებ დაწვრილებით საუბრობს პედაგოგი ნინო მოდრეკილაძე
„ვიქტორინის ჩატარება, რამდენიმე თვის წინ გადავწყვიტეთ. ღონისძიებამდე კი მოსწავლეებს კლასგარეშე ლიტერატურა უნდა წაეკითხათ. ვიქტორინა მოიცავდა შეკითხვებს როგორც კლასგარეშე ლიტერატურიდან, ასევე მათემატიკიდან და ქართული ენიდან. გარდა ამისა, მესამეკლასელებს საშუალება ჰქონდათ, წარმოეჩინათ შემოქმედებითი უნარები, ორივე კლასის მოსწავლეებმა წაკითხული წიგნის მიხედვით ილუსტრაციები შექმნეს და ნამუშევრები გამოფინეს. არც მუსიკის მოყვარულები დაგვრჩენია უყურადღებოდ, ვიქტორინის დასასრულს ბავშვებმა სხვადასხვა მელოდიიდან ნაწყვეტები მოისმინეს და მუსიკის გაკვეთილებზე შესწავლილი სიმღერები გამოიცნეს. კლასების ხელმძღვანელები შევთანდით, რომ ვიქტორინის მიზანი არ ყოფილიყო ბავშვებს შორის შეჯიბრება. ამიტომ ორივე კლასის თითოეულ გუნდს სერტიფიკატი სხვადასხვა დამსახურებისთვის გადაეცა. ზოგს კლასგარეშე ლიტერატურის კითხვისთვის, ზოგს-მათემატიკისთვის, ზოგს - ქართული ენის სიყვარულისთვის, ზოგს-საუკეთესო ილუსტრაციის შექმნისთვის და ზოგსაც-მუსიკის მიმართ გამოვლენილი ინტერესისთვის.
მშობელთა ჩართულობის მიზნით, თითოეულ კლასს 3 დახმარების უფლება ჰქონდა. საჭიროების შემთხვევაში გუნდს სწორი პასუხის გაცემაში რომელიმე მშობელი დაეხმარებოდა. საბოლოო ჯამში, ვიქტორინის შედეგად ბავშვებს სწავლისა და კლასგარეშე ლიტერატურის კითხვისადმი მოტივაცია აუმაღლდათ. ვეცადეთ, უკმაყოფილო არც ერთი მოსწავლე არ დარჩენილიყო”,- გვიამბობს III4 კლასის დამრიგებელი.
აღსანიშნავია, რომ ღონისძიების ბოლოს დირექციამ მოსწავლეებს სიტყვით მიმართა, კლასის ხელმძღვანელებს კი გაწეული შრისთვის მადლობა გადაუხადა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მათ არასოდეს დაავიწყდებათ ამ დღის ემოციები“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე