სიახლეები
სიახლეები

„მასწავლებლობის პრაქტიკული ნაწილი სხვა გამოწვევებთან არის დაკავშირებული და არა იმასთან, რასაც ახლა გამოცდაზე ვაბარებთ“
20-07-2023
-
+


დღეს, მასწავლებლები და მასწავლებლობის მსურველები გამოცდას უცხოური ენისა და კომპიუტერული ტექნოლოგიების წერით ნაწილში აბარებენ. როგორც აპლიკანტების ნაწილი აცხადებს, საგნის გამოცდის ჩაბარებით ზოგადი ცოდნა ფასდება და რეალურ უნარებს ვერ აფასებს. მათი თქმით, მოქმედი პედაგოგი სამუშაო გარემოში უნდა ფასდებოდეს. 

„ინფორმაციულ ტექნოლოგიებს ვაბარებდი, ვფიქრობ რთული არ ყოფილა, მაქსიმალურად არ მოვმაზადებულვარ, თუმცა ზოგადი განათლებაც გამომადგა ტესტებზე მუშაობის პროცესში. ვფიქრობ, სტატუსის გამოცდით მინიჭება ბოლომდე სამართლიანი არ არის. შეიძლება გარკვეულ თეორიულ ცოდნას საზღვრავდეს და იყოს ვალიდური, თუმცა მთლიანად ცოდნასა და უნარებს ვერ აფასებს. მასწავლებლობის პრაქტიკული ნაწილი სრულიად სხვა გამოწვევებთან არის დაკავშირებული, ვიდრე ის რასაც ახლა გამოცდაზე ვაბარებთ.

ვფიქრობ, შეფასება სამუშაო გარემოში მიღწეული შედეგითა და პროცესით უნდა ხდებოდეს. ჩემი აზრით, უსამართლობაა, რომ ამ თეორიულ ნაწილში, სადაც არც ისე ობიექტირად ხდება ცოდნის განსაზღვრა, საკმაოდ მაღალია ბარიერი და გამკაცრებულია შეფასება. ვფიქრობ, მასწავლებლის შრომა ამ კუთხით არ ფასდება, ყველაფერი სასწავლო პროცესზე უნდა იყოს დამოკიდებული! ერთ-ერთ კერძო სკოლაში ვასწავლი და კომფორტულად ვგრძნობ თავს ამ ამპლუაში, მომწონს ცოდნის გადაცემა და ბავშვებთან ურთიერთობა, დადებითად მმუხტავს და მსიამოვნებს ის ფაქტი, რომ ბავშვებს ღირებულ ცოდნას ვძენ“, - გვეუბნება აპლიკანტი.

„ინგლისური ენის გამოცდაზე ვიყავი, ვერ ვიტყვი, რომ მერთულა, მოსასმენ ნაწილშიც შემცირებული იყო დავალებები, სამი სავარაუდო პასუხი იყო, თემის ორი ნაწილი იყო და ისიც საკმაოდ მარტივი.

სკოლაში მუშაობის გამოცდოლება არ მაქვს, ახლახანს დავასრულე მაგისტრატურა და მინდოდა საკუთარი თავის გამოცდა, რადგან სამომავლოდ ვაპირებ პედაგოგობას. მიუხედავად არაპრაქტიკული გამოცდილებისა, სისტემასთან არაერთი პრეტენზია მაქვს, მათ შორის სწორეს ეს გამოცდაა, ამით ზოგადი ცოდნა ფასდება, რაც ჩემი აზრით, არ შეესაბამება კომპეტენციას. ეს არის მხოლოდ ზოგადი თეორიული ცოდნის შემოწმება“, - გვითხრა ანა ბაკურაძემ.

კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
სამდღიანი ძებნის შემდეგ მაშველებმა 16 წლის მოზარდის ცხედარი იპოვეს - ტრაგედია სვანეთში
„სიმართლე აუცილებლად იზეიმებს... ჩვენ უნდა გვაერთიანებდეს სამშობლოს სიყვარული...“ - პატრიარქის ეპისტოლე
შეიძლება თუ არა აღდგომას სასაფლაოზე გასვლა - პასუხი აქტუალურ კითხვაზე
„– აბა, აღსდგა ქრისტე? – ჭეშმარიტად, მასწავლებელო…!” - 5 მაისს მართლმადიდებლური სამყარო აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს ზეიმობს
გილოცავთ აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს!
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
ღონისძიება მუსიკის მასწავლებლის - ნათია ბაუჟაძის მომზადებულმა სიმღერებმა კიდევ უფრო გაამრავალფეროვნა
აღსანიშნავია, რომ თითოეული მოსწავლე შესაბამის ფორმაში გამოეწყო და შეჯიბრმა წარმატებით ჩაიარა
შიდა სასკოლო ტური გაიმართა, რომელშიც მოსწავლეებით დაკომპლექტებული გუნდები მონაწილეობდნენ
მოსწავლეები პასუხობდნენ წამყვანის მიერ დასმულ ლოგიკურ და ანალიტიკურ უნარებზე გათვლილ კითხვებს
საინტერესო
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
მოწესრიგებული ეზო, ბაღები, მრავალწლოვანი ხეები, ყვავილები და შადრევანი ზოგიერთი კამპუსის განუყოფელი ნაწილია
სიახლეები
საზოგადოება