მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტატუსის ამაღლების მსურველი მასწავლებლებისთვის პორტფოლიოს წარდგენის ვადა ამოიწურა. ამჯერად პედაგოგები eschool-ში მასწავლებლის სახლის მიერ შეფასების პერიოდის ასახვას ელოდებიან.
წამყვანობისა და მენტორობის მსურველებს თუ პორტფოლიოს სამი მიმართულებიდან თუნდაც ერთ-ერთი დადებითად არ შეუფასდებათ, მათ კანონი პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ დასკვნის გასაჩივრების უფლებას აძლევს.
რა ვადაში უნდა გაასაჩივროთ თუ პრაქტიკული საქმიანობა დადებითად არ შეგიფასდებათ და ვის უნდა მიმართოთ საპრეტენზიო განაცხადით?
მასწავლებელმა პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ დასკვნის თაობაზე საპრეტენზიო განაცხადით უნდა მიმართოს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრს, მიღებული შედეგის შესახებ ინფორმაციის მასწავლებლის ელექტრონულ პორტფოლიოში ასახვიდან ერთი თვის ვადაში.
ცენტრი თავად ქმნის საპრეტენზიო კომისიას, რომლის შემადგენლობაშიც არ შეიძლება იყოს პირი, რომელიც მონაწილეობდა მასწავლებლის შეფასებაში.
საპრეტენზიო კომისია იღებს ერთ-ერთ გადაწყვეტილებას: ან უარს აცხადებს საპრეტენზიო განაცხადის დაკმაყოფილებაზე, ან სრულად აკმაყოფილებს მასწავლებლის პრეტენზიას, ან საპრეტენზიო განაცხადს აკმაყოფილებს ნაწილობრივ.
საპრეტენზიო კომისიის გადაწყვეტილება მიღებიდან ერთი კვირის ვადაში წარედგინება მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორს საბოლოო გადაწყვეტილების მისაღებად.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
იცვლება თუ არა ეროვნული გამოცდების ფორმატი 2026 წელს - NAEC-ის ხელმძღვანელი დეტალებზე საუბრობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი