თბილისის N207 საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლეებმა გარემოსდაცვით თემებზე საინტერესო პრეზენტაციები გამართეს
18-05-2023
დაკოპირებულია
-
+
თბილისის N207 საჯარო სკოლის მოსწავლეები სხვადასხვა მნიშვნელოვან თარიღებს აქტიურად აღნიშნავენ.
ამჯერად, მე-11ა კლასის მოსწავლეებმა სოფია ზუბარევმა, ელენე ჯებირაშვილმა, ნატალია პაჩკორიამ, ლუკა ქურციკიძემ, მიხეილ დულარიძემ, მარიამ ჯოლბორდმა, ლანა ოჩიგავამ და მარიამ ფირცხალავამ დედამიწის დღისადმი მიძღვნილ ღონისძიებაზე სკოლაში პრეზენტაციები საინტერესოდ წარადგინეს.
განიხილეს როგორც გლობალური აქტუალური პრობლემები, ასევე ადგილობრივი და დასახეს მათი გადაჭრის სამომავლო გზები. მოსწავლეებმა შესაძლებლობები გამოავლინეს და დრო ნაყოფიერად გაატარეს.
„22 აპრილი დედამიწის საერთაშორისო დღეა! ის მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური გარემოსდაცვითი ღონისძიებაა, რომლშიც ყოველ წელს მსოფლიოს192 ქვეყნის სხვადასხვა ორგანიზაცია და მილიონობით მოხალისე მონაწილეობს. 1970 წელს სანტა ბარბარას საბადოდან ნავთობის დაღვრას შედეგად ოკეანის დაბინძურება და წყლის ბინადართა განადგურება მოჰყვა. ამერიკელი გარემოსდამცველი სენატორის, გეილორდ ნელსონის მოწოდებას, დაეცვათ დედამიწა, 20 მილიონი ადამიანი შეურთდა. მას შემდეგ, დედამიწის დღე ყოველწლიურად 22 აპრილს აღინიშნება. საქართველო „დედამიწის დღეს“ 1990 წლიდან სხვადასხვა გარემოსდაცვით ღონისძიებით აღნიშნავს ბუნების დაცვის პრობლემა არ კარგავს თავის აქტუალურობას, დაბინძურებული გარემო, გაჩეხილი ტყეები, უკონტროლოდ დაყრილი საყოფაცხოვრებო თუ ტექნიკური ნაგავი სერიოზულ საფრთხეს უქმნის დედამიწას, ადამიანებს, მთელ ფლორასა და ფაუნას. აუცილებელია, ამ მიმართულებით მოსახლეობის მეტი ინფორმირება, სამოქალაქო საზოგადოების აქტიურობა, რათა გავუმკლავდეთ ამ სერიოზულ პრობლემას. სწორედ ამიტომ ჩვენთვის, მასწავლებლებისათვის უმნიშვნოლევანესია დავანახოთ ჩვენს მოსწავლეებს, თუ როგორ ზეგავლენას ახდენს ადამიანის საქმიანობა ბუნებაზე, რა ცვლიებებს იწვევს ის და როგორ შეიძლება გავხადოთ ადამიანის ზეგავლენა სასარგებლო და სიკეთის მომტანი ბუნებისათვის. მიმაჩნია, რომ სწორედ ადრეულ ასაკში უნდა მოხდეს ამ სასიცოცხლო უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, რათა მათი გამოყენება თითოეულ მათგანს მოთხოვნილებად ექცეს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ