მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვემო ნატანების საჯარო სკოლაში მოსწავლის ინტერესებზე მორგებული სასწავლო გარემოა შექმნილი. პედაგოგები ძალ-ღონეს არ იშურებენ, რომ მოსწავლეებს ხარისხიანი და სიღრმისეული განათლება მისცენ, სწორედ ამიტომ, მათ საინტერესო გაკვეთილებს, მრავალფეროვან აქტივობებსა და სხვადასხვა სასწავლო რესურსს სთავაზობენ.
სკოლაში მორიგი საინტერესო გაკვეთილი საგანში - „ჩემი საქართველო“ ჩატარდა. მე-5 კლასის მოსწავლეთა გაკვეთილზე წარმოდგენილი იყო საქართველოს ერთ-ერთი ულამაზესი კუთხე აჭარა.
როგორც სკოლიდან მოწოდებულ ინფორმაციაში ვკითხულობთ, მოსწავლეებმა ისაუბრეს აჭარელი ხალხის ყოფა-ცხოვრებაზე, წარსულზე აწყმოსა და მომავალზე, იმსჯელეს თუ როგორია მათი როლი ხელოვნების სფეროში, აღნიშნეს ცეკვა, სიმღერა, კულინარია, მათი სტუმართმოყვარეობა.
ასევე ისაუბრეს დღევანდელ აჭარაზე, რომ ქრისტიანული ეკლესიის გვერდით არის მუსლიმანური მეჩეთი კათოლიკური ეკლესია, რომლებიც ერთმანეთს ხელს არ უშლიან სულიერ წინსვლაში.
სასწავლო პროცესს პედაგოგი ნათელა გელაშვილი ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი