სიახლეები
სკოლები

წალენჯიხის N2 საჯარო სკოლაში პროექტი - „კულტურა ჩვევათა გარსია“ განხორციელდა
07-12-2021
-
+


წალენჯიხის N 2 საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლეებმა პედაგოგის, ია შელიას ხელმძღვანელობით პროექტის - „კულტურა ჩვევათა გარსია“, ფარგლებში სერგო ფარაჯანოვი გაიხსენეს.

მოსწავლეებმა პროექტის ფარგლებში დისკუსია გამართეს, რომლის დასრულების შემდგომაც ვიდეორგოლი შექმნეს.

„ეთნიკური და რელიგიური მრავალფეროვნება ჩვენი ქვეყნის სიმდიდრეა; ფაქტია, რომ საქართველოში საუკუნეების განმავლობაში სხვადასხვა ეთნოსის წარმომადგენლები მკვიდრობენ და მშვიდობიანად ახერხებდნენ თანაცხოვრებას. პროექტის - „კულტურა ჩვევათა გარსია“, ფარგლებში ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა, ია შელიამ და მე-11 კლასის მოსწავლეებმა სერგო ფარაჯანოვი გაიხსენეს; მის მშობლიურ თბილისშიც, რომლის კულტურაც ძნელად წარმოსადგენია ფარაჯანოვის ფილმების გარეშე - ფარაჯანოვის ესთეტიკაში თბილისური კულტურა განმსაზღვრელია და სწორედ ამ კულტურაზე, ამ სახეზე - თბილისი ჭრელ, მრავალფეროვან, მულტიკულტურულ სახეზე მოსწავლეებმა დისკუსია გამართეს. მე-11 კლასის მოსწავლეებმა დისკუსიის დასრულების შემდეგ ვიდეორგოლი - „კულტურა ჩვევათა გარსია“ შექმნეს“, - აღნიშნულია გავრცელებულ ინფორმაციაში.

იხილეთ ვიდეო:

კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მათ შორის იყო გაზაფხულის პირველი დღესასწაულების - დედისა და ქალთა საერთაშორის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
მოსწავლეებმა სხვადასხვა შემოქმედებითი ნომერი გამართეს
მოსწავლეებმა ანბანის შესწავლა მრავალფეროვანი აქტივობით აღნიშნეს
სკოლაში, მოსწავლეს კონფერენციაში წარმატებით მონაწილეობას ულოცავენ
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება