| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

კოპენჰაგენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კვლევა ჩაატარეს, რომლის შედეგებით ირკვევა, რომ სტუდენტები, რომლებიც ონლაინ სწავლობენ, ლექციებზე უფრო აქტიურნი არიან, ვიდრე ის სტუდენტები, რომლებიც მათ ფიზიკურად ესწრებიან.
COVID-19-ის პანდემიის გამო ბევრი სასწავლო დაწესებულება ონლაინ-ფორმატზე გადავიდა. ლექტორებმა ლექციების ჩატარება Zoom-სა და სხვა რესურსებში დაიწყეს.
ამიტომ კოპენჰაგენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა ლექციაზე ონლაინ და ოფლაინ მყოფი სტუდენტების ქცევის შედარება გადაწყვიტეს.
გაირკვა, რომ უფრო აქტიურნი და ლექციაში ჩართულნი აღმოჩნდნენ ისინი, ვინც ლექციას ონლაინ ისმენდნენ. კერძოდ, ისინი ლექტორებს უფრო მეტ კითხვას უსვამდნენ.
ამას მკვლევარები ხსნიან იმით, რომ ლექციის დროს სტუდენტებს, რომლებიც დისტანციურად სწავლობენ, „სულელური“ კითხვების გამო განკითხვის არ ეშინიათ.
კიდევ ერთი შესაძლო ახსნა, თუ რატომ იყვნენ ონლაინ-სტუდენტები უფრო აქტიურნი ჩატში, შესაძლოა იყოს ის, რომ ისინი სოციალურ ქსელებში ერთმანეთთან ურთიერთობას წერილობითი ფორმით მიეჩვივნენ.
წყარო: Phys.org
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხება - დეტალები
მუნის მკურნალობასა და სკოლების/ბაღების დეზინფექცირების შესახებ ინფექციონისტი მაია ბუწაშვილი დეტალურ ინფორმაციას ავრცელებს
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს