მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამაზე ჩარიცხული პირისათვის სახელმწიფო სასწავლო გრანტის მინიჭების წესში ცვლილება შევიდა, რომლის მიხედვითაც განისაზღვრა კონკრეტულ უნივერსიტეტებში მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამაზე სახელმწიფოს მიერ დაფინანსებული ადგილების რაოდენობა.
კერძოდ: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში 100 ადგილი ფინანსდება, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში - 190, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტში 135, ბათუმის შოთა რუსთველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში - 85, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტში -30, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტში - 50, გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტში - 45, შოთა მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტში - 30, სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტში - 68, თბილისის ვანო სარაჯიშვილის სახელობის სახელმწიფო კონსერვატორიაში - 11, ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტში - 12, საქართველოს ფიზიკური აღზრდისა და სპორტის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტში - 40, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში - 20, საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერიძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტში - 24, საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ანდრია პირველწოდებულის სახელობის ქართული უნივერსიტეტში - 80, საქართველოს უნივერსიტეტში - 10, აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტში - 20, ევროპის უნივერსიტეტში - 50, თბილისის თავისუფალ აკადემიაში - 1.
სულ, მასწავლებლის მომზადების პროგრამაზე 1000 ადგილი ფინანსდება და როგორც ბრძანებაშია აღნიშნული, „2021-2022 სასწავლო წლისთვის მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამაზე ჩარიცხულ პირთაგან ამ წესის მე-3 მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული ადგილების ფარგლებში დასაფინანსებელ პირებს შეარჩევს შესაბამისი უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულება თავის მიერ დადგენილი წესით და იმავე წლის 15 ოქტომბრამდე წარუდგენს სამინისტროს“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU-ში საჯარო ლექცია – „ხელოვნური ინტელექტი ფინანსურ ანგარიშგებასა და განათლებაში‘‘ გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მე-12 კლასის მოსწავლე მაგდა ჭიჭაღუამ მოამზადა და წარადგინა პრეზენტაცია ნიადაგზე
სოციალური ქსელების უსაფრთხო გამოყენება ბავშვის განვითარების ნაწილია
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები