სიახლეები
სიახლეები, ინტერვიუ

კახაბერ გვანცელაძე: „სამი საბავშვო ბაღი არადამაკმაყოფილებელ მდგომარეობაშია და მათი ფუნქციონირება შეუძლებელია“
25-01-2018
-
+


თბილისის N19, N84 და N125-ე საბავშვო ბაგა-ბაღებში სააღმზრდელო პროცესი შეწყდა. ბაღების მართვის სააგენტოს უფროსი კახაბერ გვანცელაძე განმარტავს, რომ ამის მიზეზი სამხარაულის ექსპერტიზის ბიუროს დასკვნაა.


- ბატონო კახაბერ, რატომ შეაჩერეთ სამ საბავშვო ბაღში სააღმზრდელო პროცესი?

- პერმანენტულად მიმდინარეობს შენობების კონსტრუქციული მდგრადობის მონიტორინგი. ამაში ჩვენს ექსპერტებთან ერთად ჩართულია სამხარაულის ექსპერტიზის ბიურო.  გამოვლინდა, რომ  სამი საბავშვო ბაღი არადამაკმაყოფილებელ მდგომარეობაშია და მათი ფუნქციონირება შეუძლებელია.

- სად იქნებიან გადანაწილებული აღნიშნული ბაღების აღსაზრდელები?

- ბავშვების გადაყვანა მოხდება სხვა ახლომდებარე ბაღებში. მათთვის სწავლა განახლდება ორშაბათიდან.

- 152 -ე ბაღის  პედაგოგს ტუბერკულოზის ნიშნები აღმოაჩნდა. გამოკვლევები ჩაუტარდა 28 აღსაზრდელსაც. ხომ არ არის რაიმე სიახლე?

- თვითონ საბავშვო ბაღს არ შეუწყვეტია მუშაობა, მხოლოდ იმ ჯგუფში შეჩერდა სააღმზრდელო პროცესი, სადაც ეს  ქალბატონი მუშაობდა. როგორც ვიცი, პედაგოგს უტარდება პროფილაქტიკური ღონისძიებები და შესაბამისი მკურნალობა.

- რა მდგომარეობაა საბავშვო ბაღებში კვების ახალ რაციონთან დაკავშირებით. მშობლები ყოველდღიური მენიუთი უკმაყოფილოები იყვნენ.

- მინდა, მშობლები დავაიმედო, რომ ჯანმრთელობისთვის აბსოლუტურად უვნებელია ის საკვები პროდუქტი, რომელიც ბაღებში შედის. ჩვენ ვიცავთ რეგულაციას,  რეგლამენტს, რომელიც შემოღებულია 2017 წლის  ოქტომბერში და მიღებულ იქნა მთავრობის დადგენილებით. მენიუც და კვების რაციონიც სწორედ ამ რეგულაციების გათვალისწინებითაა შედგენილი.

- მართლა გეგმავთ ბაღებში შაბათ-კვირის სერვისების დამატებას?

- ეს არის მშობლების ინიციატივა. ასევე მათი ინიციატივაა, რომ სააღმზრდელო პროცესი საღამოს 20 საათამდე გახანგრძლივდეს. ეს კონცეფცია მუშავდება და მოგვიანებით მოგაწვდით ინფორმაციას.




კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონი“ სიახლეებითა და გამოწვევებით დატვირთულ 2022 წელს აჯამებს 
გურამ მაჭარაშვილს საქვეყნო მნიშვნელობის დეპუტატის წოდება მიენიჭა
სიახლეები
სასწავლო გაჩერებები - როგორ დავგეგმოთ და როდის გამოვიყენოთ მეთოდი?

„ბავშვებს გასაგებად უნდა ავუხსნათ, როგორ მოიქცნენ უცხოსთან ან თუნდაც ახლობელთან, რომელსაც საეჭვო ქცევებს შეამჩნევენ“

სკოლებმა ახალი დოკუმენტი მიიღეს - პრაქტიკული საქმიანობის დეტალები ცნობილია
პიროვნება
„მშობლებმა არჩევანი მოტივირებულ, კარგად მომზადებულ მასწავლებლებზე და მოწესრიგებულ სასწავლო გარემოზე უნდა შეაჩერონ“
„თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ ჩემი სკოლის პედაგოგები მუდმივად სიახლეების ძიებაში არიან...“
„ჩემი თვალით დანახული ბავშვები ცხოვრებაზე ძალიან შეყვარებულები, ლაღები არიან“
„სასკოლო საზოგადოების წარმატებისა თუ წარუმატებლობის საფუძველი ადამიანური ურთიერთობებია“
„მხოლოდ ახლა, სკოლის ხელმძღვანელის თანამდებობაზე დანიშვნის შემდგომ, გავიაზრე ბევრი რამ სხვაგვარად“
სკოლები
მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა განვითარებას ხელს უწყობს
ეკოკომიტეტის წევრებმა ჩაატარეს გამოკითხვა 5 პრიორიტეტულ თემაზე, რომელთაგან ერთ-ერთი სამუშაოდ უნდა შერჩეული.
მოსწავლეებმა ერთხმად აღნიშნეს, რომ არ ითვლიან ქრომოსომებს და ამასთან დაკავშირებით საინტერესო პლაკატი მოამზადეს.
ამ დღესთან დაკავშირებით, მოსწავლეებს პრეზენტაცია მეთერთმეტე კლასის მოსწავლემ, მაგდა ბერიძემ წარუდგინა.
საინტერესო
სასწავლო გაჩერებები - როგორ დავგეგმოთ და როდის გამოვიყენოთ მეთოდი?
თუ მოსწავლე ოჯახზე დასმულ კითხვას არ პასუხობს, მას პატივი უნდა სცეთ და დაზუსტება არ მოსთხოვოთ
Gen Z; მილენიალები; Gen Alpha; X თაობა - როგორ იშიფრება და რას ნიშნავს თაობათა აღმნიშვნელი ეს სიტყვები
იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა შემოქმედებითი შესაძლებლობები წარმოაჩინონ, გააქტიურდნენ და მოტივაცია გაეზარდოთ...
სიახლეები
საზოგადოება