მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე, არაერთხელ გამოთქმულა მოსაზრება, რომ შესაძლოა ვაქცინაცია სავალდებულო გახდეს მასწავლებლებისთვის. რამდენად ემხრობით მსგავს მიდგომას და რას ფიქრობენ ამ საკითხზე თავად მასწავლებლები ?
- ბუკისციხის საჯარო სკოლის უმრავლესობა (97%) აცრილია. ისინი შეგნებულად უდგებიან პანდემიით გამოწვეულ პრობლემების დაძლევის შესაძლებლობებს. მიუხედავად აცრილთა მაღალი მაჩვენებლისა მათი შეხედულებები არაერთგვაროვანია.
- ცნობილია, რომ დისტანციური სწავლება დაწყებითი საფეხურის და განსაკუთრებით პირველკლასელებისთვის საკმაოდ რთულად ასათვისებელი ფორმატია. რას ურჩევდით მოსწავლეებს და მათ ოჯახებს რომ ეს პროცესი უფრო მარტივი გახადონ ?
- ვეთანხმები მოსაზრებას, რომ დაწყებით საფეხურზე დისტანციური სწავლება რთულია და ფაქტიურად შედეგი არის დაბალი მშობლებმა ბავშვებს უნდა შეუქმნან შესაბამისი პირობები და გააკონტროლონ შეძლებისდაგვარად, იქონიონ სისტემატიური ურთიერთობა კონკრეტული საგნის პედაგოგებთან.
- როგორი შედეგები აჩვენეს თქვენი სკოლის მასწავლებლებმა კომპეტენციის დადასტურების გამოცდებზე და რას ფიქრობთ ზოგადად გამოცდებისა თუ ტრენინგების საჭიროებასა და ეფექტურობაზე?- ბუკისციხის საჯარო სკოლის მასწავლებლებმა კარგი შედეგი აჩვენეს კომპეტენციის დადასტურების გამოცდებზე, აბსოლუტური უმრავლესობა უფროსი მასწავლებელია და განუხრელად ზრუნავენ კომპეტენციის ამაღლებისათვის.
ტრენინგები აუცილებელია, მაგრამ ვფიქრობთ უმჯობესი იქნება თუ იგი გახდება უფრო პრაქტიკული გარკვეული საკითხების სწავლების დონის ამაღლების მიზნით.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა უნდა გავითვალისწინოთ, სასწავლო წლის ბოლოს, ელექტრონულ ჟურნალში მუშაობისას ?
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ