ამბროლაურის მუნიციპალიტეტის, ბოსტანის საჯარო სკოლაში ლიტერატურული კაფე გაიხსნა.
ლიტერატურული კაფის გახსნას პედაგოგი თამარ კობზონაძე ხელმძღვანელობდა.
პირველი პრეზენტაციაც, მოსწავლეთა გასამხნევებლად, სწორედ მან ჩაატარა, სკოლის აღსაზრდელებმა კი პლაკატები დაამზადეს. პრეზენტაციების შემდეგ „გემრიელი ვიქტორინის“ დრო დადგა. აქტივობების ბოლოს მოსწავლეებმა თავიანთი შთაბეჭდილებები დაწერეს.
„პირველი ლიტერატურული კაფე. ბედნიერი დასაწყისი. ბავშვების გაბრწყინებული სახეები მართლა რა უდიდესი ჯილდოა. წინა საღამოს ყველა წვრილმანი გავითვალისწინეთ. როცა ცარიელ კლასში შევედით, ქრისტინამ მოიწყინა, მაგრამ მერე მისდგნენ და პატარა ხელებით ყველაფერი გააჯადოსნურეს, ისეთი ყოჩაღები არიან, ისეთი საყვარლები და მეც ისეთი ბედნიერი ვარ. შეჩერებას არ ვაპირებთ და წინ ბევრი ასეთი ჯადოსნური დღე გველოდება.
ბავშვების გასამხნევებლად პირველი პრეზენტაცია ჩემი იყო. მე კომპიუტერს მივმართე დასახმარებლად, პატარებმა კი პლაკატები დაამზადეს. ყველანი ღელავდნენ, მაგრამ ჩინებულად გაართვეს თავი, როცა პრეზენტაციები მორჩა, „გემრიელი ვიქტორინის“ დრო დადგა. როგორ გაიხარა დიდმა და პატარამ, ყველა გულიანად იცინოდა, გემრიელი მაფინებიც ყველას შეხვდა, არცერთი ფრაზა არ დაგვრჩა გამოუცნობელი.
ბოლოს ბავშვებმა თავიანთი შთაბეჭდილება წერილობით გაგვიზიარეს, უფროსებმა-სიტყვით. ბავშვებს სახელების მიწერა დავიწყებიათ ფურცლებზე, მაგრამ ასე უფრო საინტერესოც კი გამოდგა, სახლში მისულმა მათი ნაწერები რომ წავიკითხე და თითოეული რომ ამოვიცანი.
მადლობა ყველას, ვინც თუნდაც სიტყვით დამეხმარა. თითოეულ მასწავლებელს, მშობლებს, დირექციას, გია ჯოხაძეს, რომელიც ყოველთვის გვერდით გვიდგას, მადლობა ლელა კოტორაშვილს ეს ლიტერატურული კაფე მისი შთაგონებულია და ამ ბოლო დღეებში ათასი რამ ვკითხე, ისიც დაუზარლად და მისთვის ჩვეული ხალისით მპასუხობდა. მადლობა სალო ჩარკვიანს ამ შესანიშნავი ფოტოებისთვის და უგემრიელესი ყავისთვის და, რაც მთავარია, მადლობა ჩემს პატარებს, ჩემს „ბიულერბიუელ ბავშვებს“,-აღნიშნავს პედაგოგი თამარ კობზონაძე.
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ