მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხორიის საჯარო სკოლა უკვე მერვე წელია, ჩართულია eTwinning-ის ქსელში, რომელშიც გაწევრიანებულია ათასობით მასწავლებელი, რომლებიც იზიარებენ ინკლუზიურ ხედვას, ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისა და 21-ე საუკუნის უნარების მაქსიმალური გამოყენებით.
eTwinning-ის ქსელი ხელს უწყობს საინტერესო პროექტების განხორციელებას, სხვადასხვა ქვეყნის მასწავლებლების გამოცდილების ურთიერთგაზიარებას, სწავლების თანამედროვე მეთოდების დაუფლებას, საკუთარი პროექტების შექმნას.
eTwinner-ები ხვდებიან და თანამშრომლობენ ონლაინ, სკოლაში, eTwinning-ის ღონისძიებებსა და კონფერენციებზე, აკეთებენ პრეზენტაციებს, თამაშობენ Kahoot-ს, ამზადებენ სხვადასხვა რესურსს, უკეთ ეუფლებიან უცხო ენას, უვითარდებათ თანამშრომლობის კულტურა. სკოლას eTwinning პროექტების განხორციელების შედეგად, მიღებული აქვს ევროპული ხარისხის ნიშნები. 2021-2022 სასწავლო წელს ჩხორიის საჯარო სკოლას „eTwinning სკოლის“ ტიტული მიენიჭა.
2024-2025 სასწავლო წელს სკოლაში განხორციელდა eTwinning-პროექტი -„მოგზაურობა პროფესიების სამყაროში“,რომლის დამფუძნებელი გახლდათ პედაგოგი იზოლდა ხვიჩავა, თანაავტორი კი თურქი მასწავლებელი. პროექტში მონაწილეობდნენ სკოლები ქვეყნებიდან: საქართველო, თურქეთი, საბერძნეთი, რუმინეთი .
როგორც პროექტის ავტორი გვეუბნება, პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეთა მიერ პროფესიის სწორად არჩევის მნიშვნელობის გააზრება, არსებული სტერეოტიპების გაცნობიერება, საკუთარი ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვითცნობიერება და მათი რეალიზების გზების ძიება. მოსწავლეებში 21-ე საუკუნის ისეთი უნარ-ჩვევების განვითარება, რომელიც აუცილებელია ახალგაზრდა თაობის აღზრდა-ჩამოყალიბებისთვის. მოსწავლეთათვის თავიანთ ქვეყანაში განათლების მიღების შესაძლებლობების გაცნობა.ცნობიერების ამაღლება Web2 ინსტრუმენტების გამოყენების შესახებ.
შემოქმედებითობის, კრეატიულობის, გუნდური მუშაობისა და თანამშრომლობის უნარების განვითარება.
„შედგა პირველი კომუნიკაცია პროექტში მონაწილე სკოლების მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან ,რომელთაც გავაცანი პროექტის მიზნები. შემდგომ მასწავლებლებმა განვიხილეთ პროექტის გეგმა ჩვენს მოსწავლეებთან და გადავანაწილეთ ფუნქციები. პროექტში მონაწილე მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა განათავსეს ინფორმაცია თავიანთ შესახებ მითითებულ გვერდზე.
თანამშრომლობით შეიქმნა:
1. ინტერნაციონალური გუნდი.
2. ჩატარდა მოსწავლეთა კონფერენცია. მოსწავლეებმა ერთმანეთს გაუზიარეს ინფორმაციები თავიანთ საყვარელ პროფესიებზე. შეიძინეს ისეთი ცოდნა და უნარ-ჩვევები, რომლებიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში თანამშრომლობის, სოციალური და კულტურათაშორისი ურთიერთობების ჩამოყალიბებას, ინგლისური ენისა და ციფრული ტექნოლოგიების უკეთ ფლობას, თანამედროვე ისტ-რესურსების გამოყენებით, ინფორმაციის მოძიებას, პრეზენტაციების მომზადებას.
3 შეიქმნა პროექტის ლოგოები და ხმის მიცემის გზით შეირჩა საუკეთესო;
4.შედგა ერთობლივი ონლაინ თამაში „კაჰუტი“- „ჩემი საყვარელი პროფესია;
5. შევქმენით კოლაბორაციული წიგნი Bookcreator -ში თემაზე: ჩემი ქვეყნის უმაღლესი სასწავლებლები;
6. Answergarden-ში - ავაგეთ ასოციაციური რუკა სიტყვაზე - პროფესიები;
7.პარტნიორმა სკოლებმა მონიშნეს თავიანთი სკოლები რუკაზე;
8. „გუგლი ფორმსის“ საშუალებით, პარტნიორმა სკოლებმა შეავსეს ინტერესების კითხვარი, რომლის მიხედვითაც დაიგეგმა ვიზიტები სხვადასხვა სასწავლო დაწესებულებებში.
საპროექტო მუშაობის დროს გამოვიყენე გუნდური მუშაობა, სწავლა კეთებით, თანატოლებთან ურთიერთობით“,- გვიყვება პედაგოგი და დასძენს, რომ მოსწავლეებმა იმუშავეს მცირე ჯგუფებში ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით, შეავსეს „ინტერესების კითხვარი“, აწარმოებდნენ დამოუკიდებლად მცირე კვლევებს, მათ ჩაატარეს გამოკითხვა სკოლაში და თემში და მოიპოვეს ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ რომელი პროფესიებია მოთხოვნადი.
გააუმჯობესეს წერა, კითხვა და ლაპარაკი ინგლისურ ენაზე, შეძლეს კომპიუტერული უნარების განვითარება, ინტერნეტის უსაფრთხო გამოყენება.
მოსწავლეებმა შექმნეს ელექტრონული პრეზენტაციები, ბუკლეტები, ვიდეო, ფოტოსლაიდები, სურათები და პლაკატები ქალაქზე, სოფელზე, ქვეყანაზე, „ითვინინგის“ დღეზე, ინტერნეტის უსაფრთხოებაზე, პროფესიებზე. დაწერეს პროექტის რეფლექსია „გუგლი ფორმსის“ დახმარებით. შეუძლიათ საყვარელ პროფესიებსა და მათ მნიშვნელობაზე მსჯელობა;
მათი ნამუშევრების გამოფენა გაიმართა სკოლაში, ისინი გამოქვეყნდა სოციალურ ქსელში, მოსწავლეებს განუვითარდათ ჯგუფური მუშაობის, კომუნიკაციის, ენისა და შემოქმედებითი უნარები. მათ უკეთ ისწავლეს ICT ტექნოლოგიები.
„პროექტის შედეგად შედგა კომუნიკაცია სხვადასხვა ქვეყნის პედაგოგებთან. დავუმეგობრდით ევროპელ მასწავლებლებს, ერთმანეთს იდეები და გამოცდილებები გავუზიარეთ. პროექტმა ხელი შეუწყო სწავლების პრაქტიკის გაუმჯობესებას და უფრო ინოვაციური გახადა ის“,- აღნიშნავს პედაგოგი.
იხილეთ ფოტო-ვიდეომასალა:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
2025 წლის I კვარტალში საშუალო თვიური ნომინალური ხელფასი 226.7 ლარით გაიზარდა, გასული წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
პროექტს ფასილიტაციას უწევდა სკოლის დირექტორი, ქალბატონი ნუნუ ჭონქაძე
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს