მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აფხაზეთის N14 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ინგლისური ენის კონკურსის ფინალურ ტურში წარმატებით იასპარეზეს.
ინგლისური ენის კონკურის - Speak up honestly ფინალურ ტურში, რომელიც აფხაზეთის N2 საჯარო სკოლის ინიციატივითა და შპს კავკასიის უნივერსიტეტის მხარდაჭერით გაიმართა, მონაწილეობდნენ აფხაზეთის ა/რ განათლებისა და კულტურის სამინისტროში შემავალი 5 სკოლის მოსწავლეები.
აფხაზეთის N14 სკოლიდან ფინალურ ტურზე წარდგნენ მოსწავლეები - ელენე ხარჩილავა (მე-5 კლასი), ანდრია ციკუტანია (მე-6 კლასი), მარიამ ფანცულაია (მე-7 კლასი), შაკო შარია (მე-10 კლასი) და ნიაკო ფეტელავა (მე-10 კლასი).
გამარჯვებული გახდა მე-10 კლასის მოსწავლე ნია ფეტელავა, რომელსაც სკოლაში ამ დიდი წარმატება დიდი სიყვარულით ულოცავენ.
კონკურსის სხვადასხვა ნომინაციებში გამარჯვებულები გახდნენ: ანდრია ციკუტანია, შაკო შარია, მარიამ ფანცულაია, ელენე ხარჩილავა.
„მოსწავლეებისა და ინგლისური ენის მასწავლებლების - ელზა მესხიასა და ლელა სამუშიას თავდაუზოგავი შრომით შედეგი მიღწეულია. სკოლის დირექცია მადლობას უხდის თითოეულ მონაწილე მოსწავლეს და მათ პედაგოგებს- ელზა მესხიასა და ლელა სამუშიას. სულ გამარჯვებული გევლოთ“,- აღნიშნავენ სკოლაში და ახარებთ მოსწავლეთა აქტიურობა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საცდელს ტესტირებას NAEC 4 სექტემბერს ჩაატარებს - დეტალური ინსტრუქცია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი