მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N4 საჯარო სკოლის პედაგოგები ხშირად მიმართავენ პროექტებით სწავლებას, რადგან აქტივობა მიმართულია მოსწავლეთა მრავალმხრივი განვითარებისკენ და ამასთან, ბავშვების დიდი ინტერესით გამოირჩევა.
სულ ახლახან, სკოლის X კლასში (კლასის ხელმძღვანელი მაკა გუბელაძე) განხორციელდა საინტერესო ინტეგრირებული პროექტი სახელწოდებით - „ნოტებს მიღმა - ალექსანდრე ბოროდინი: კომპოზიტორი და ქიმიკოსი“, რომელმაც ორი განსხვავებული საგანი, ქიმია და მუსიკა გააერთიანა (ქიმიის მასწავლებელი მაია ჯანაშია, მუსიკის მასწავლებელი თამილა გიგატაძე).
პროექტის იდეის ავტორია ნუკრი კარკაძე - პოეტი, ავტორ- შემსრულებელი, ფილოლოგიის დოქტორი, მუსიკის მასწავლებელი. მან საინტერესო პრეზენტაცია - „მუსიკა და ქიმია“ წარმოადგინა.
„მოსაზრებამ, რომ მუსიკით ვასწავლოთ სხვა საგანი, შესაძლოა, ღიმილიც კი გამოიწვიოს, მაგრამ, უდავოა, რომ მუსიკა ადამიანებს ბედნიერ განწყობას ჩუქნის, ასეთი განწყობა კი ერთ-ერთი უმთავრესი ფაქტორია სასწავლო პროცესში. მეცნიერებისა და მუსიკის მჭიდრო კავშირი მოსწავლეებს ეხმარება, გარემომცველი სამყარო მთლიანობაში აღიქვან და ჩამოუყალიბდეთ აბსტრაქტული აზროვნება“,- აღნიშნავს პედაგოგი და დასძენს, რომ მუსიკა ასტიმულირებს ვერბალურ უნარსა და ლოგიკურ აზროვნებას, აღქმისა და დამახსოვრების პროცესებს, შემოქმედებით აზროვნებას.
ეს პროექტი ნათელი მაგალითია იმისა, თუ როგორ შეიძლება თანამედროვე პედაგოგიური მიდგომებით სწავლის პროცესი უფრო საინტერესო და ეფექტური გახდეს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი