| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N61 საჯარო სკოლის პედაგოგთა პროფესიონალიზმის, მონდომებისა და შრომისმოყვარეობის დამსახურებით მოსწავლეებისთვის სწავლა და სკოლაში სიარული არასდროს არის მოსაწყენი რუტინული პროცესი.
პედაგოგები არაერთ საინტერესო პროექტებსა და ღონისძიებებს მართავენ იმისთვის რომ მოსწავლეებს დაწყებითი საფეხურებიდანვე შეაყვარონ სწავლა, წიგნი, კითხვა და სკოლა. ერთ-ერთი აღსანიშნავი პროექტი, რომელიც ბოლოს ჩატარდა სკოლაში იყო ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის მანანა მაისურაძს ინიციატივით დაარსებული გამომცემლობა.
სკოლის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, IVა კლასის მოსწავლეებმა ქართული ენის პედაგოგ მანანა მაისურაძესთან ერთად დააარსეს გამომცემლობა „61 ბუ” და უკვე გამოსცეს სამი ხელნაწერი წიგნი: „საკლასო ნივთების თავგადასავალი”, „მოთხრობები თევზებზე” და „ჩვენი საოცარი მოგზაურობა კოსმოსში”.
„მასწავლებელი მოსწავლეებს ესაუბრა მწერლობაზე, მწერლებზე, წიგნის გამოცემაზე, წიგნის დაწერიდან წიგნის მკითხველამდე გასავლელ გზაზე, წიგნის კითხვის მნიშვნელობაზე.
მანანა მაისურაძემ მისცა მოსწავლეებს პირველი შანსი, რომ თითოეული მათგანი გამხდარიყო მწერალი. ბავშვებმა კლასში დაწერეს მოთხრობები, რომლებიც მასწავლებელმა ჩაასწორა, შემდეგ გადაათეთრეს და საკუთარი ფურცლები მოხატეს;
ნაწერები წაიკითხეს მეოთხეკლასელმა რედაქტორებმა, კორექტორებმა, წიგნის მხატვარმა კი გააფორმა თავფურცელი. მათი რეცენზიები წიგნს ერთვის. აკინძული წიგნი თაროზე არ შემოდებულა, თითოეულმა წიგნმა თითო დღით იმოგზაურა ყველა ნორჩი მწერლის სახლში, სადაც მთელი ოჯახი იკრიბებოდა, ერთად კითხულობდა წიგნს და შთაბეჭდილებების წიგნში, 1-2 და ზოგჯერ, რამდენიმე წევრი, აკეთებდა ჩანაწერს.
საქმე ამით არ სრულდებოდა - მომდევნო დღეს მანანა მასწავლებელი გაკვეთილს იწყებდა ამ ჩანაწერის საჯარო წაკითხვით და ამას საკმაოდ დიდ მნიშვნელობას ანიჭებდა: სიამაყით აღავსებდა იმ მოსწავლეს, ვისი ოჯახის ჩანაწერსაც ისმენდა მთელი კლასი, თანაკლასელების დედების, მამების, ბებიების, ბაბუების, და-ძმების ქება და წახალისება თითოეულ მოსწავლეს ეხმარებოდა საკუთარი თავის რწმენისა და შესაძლებლობების ამაღლებაში, შემდგომი მოტივაციის გაღვივებაში.
რა იყო მიზანი და რა შედეგი მივიღეთ? - წიგნის სიყვარულის გაღვივება, ფანტაზიის, აზროვნებისა და შემოქმედებითი უნარების განვითარება, ლექსიკის გამდიდრება, წერითი მეტყველების სრულყოფა, გამოცდილებისა და შეძენილი ცოდნის გამოყენების უნარის, ესთეტიკური გრძნობისა და გემოვნების დახვეწა… შედეგი ყველა ნორჩ მწერალთან მივიღეთ სხვადასხვა დოზით, სხვადასხვა რაოდენობის ნაბიჯის წინდგმით. ვინ იცის, წლების შემდეგ მანანა მასწავლებელი და თანაკლასელები რომელიმე ან რამდენიმე მათგანმა მიიწვიოს საკუთარი წიგნის პრეზენტაციაზე! წარმატებები ვუსურვოთ ნორჩ მწერლებს“.
როგორც სკოლის დირექცია აღნიშნავს, სამივე წიგნი დაიდება სკოლის ბიბლიოთეკაში და მსურველებს შესაძლებლობა ექნებათ წაიკითხონ.
იხილეთ ფოტოები:
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
ხელფასები 214 ლარით გაიზარდა - ინფორმაციას საქსტატი ავრცელებს
პედაგოგების საყურადღებოდ - გაკვეთილის ეფექტურ დაგეგმვასთან დაკავშირებით მასწავლებლის სახლი სემინარს ჩაატარებს
აუცილებელია თუ არა ბარბარობას ლობიანის გამოცხობა, არის თუ არა ნამდვილი ბედობა და როგორ აღნიშნავდნენ დღესასწაულს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიება მეტად საინტერესოდ, მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობით წარიმართა
ეკოკომიტეტის მდივანმა დამსწრე საზოგადოებას წარუდგინა დეტალური პრეზენტაცია ნიადაგის მნიშვნელობაზე და მის გავლენაზე ჯანსაღი გარემოსა და პროდუქციის წარმოებაში
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან