მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნავარძეთის საჯარო სკოლაში, სადაც საქართველოს ისტორიის ხარისხიან სწავლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა, დავით აღმაშენებლის ხსენების დღე აღინიშნა.
ამ გამორჩეულ თარიღთან დაკავშირებით, ნავარძეთის საჯარო სკოლაში დაიგეგმა კვირეული „დავითობა-900“.
კვირეულის ფარგლებში, მოსწავლეებმა წარმოადგინეს უდიდესი ქართველი მეფის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის მნიშვნელოვანი რეფორმების, კულტურული განვითარების და ბრძოლების ამსახველი კონფერენცია, აუდიო-ვიდეო მასალის გამოყენებით, რამაც დიდი ინტერესი გამოიწვია.
„მეფე დავითი, სრულიად გამორჩეული ფიგურაა საქართველოს ისტორიაში „რომელსა ვერავინძველთა და ახალთა მეფეთა ემსგავსა“, დღეს დავითის მემკვიდრეობა არ არის, მხოლოდ წარსული, ის შთაგონების წყაროა თითოეული ჩვენთაგანისთვის. ვაცნობიერებთ რამდენად მნიშვნელოვანია ეროვნული ფასეულობა, რომელიც აღმაშენებელმა დაგვიტოვა. ღრმად განსწავლული და უებრო მჭერმეტყველი, ქრისტიანობის დაცვისათვის „მესიის მახვილით“ წოდებული, საქართველოს ეკლესიამ წმინდანად შერაცხა“,- აღნიშნეს მოსწავლეებმა და მეფეთ მეფის ხსოვნას პატივი მიაგეს.
აღსანიშნავია, რომ დავით აღმაშენებლის ხსენების დღე 8 თებერვალს აღინიშნება. წელს დავით IV-იდ გარდაცვალებიდან 900 წელი გავიდა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ