| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

სამტრედიის N4 საჯარო სკოლაში სასწავლო წელი აქტიურად მიმდინარეობს. მასწავლებლები კი ზრუნავენ, რომ მოსწავლეებმა სხვადასხვა მიმართულებით ცნობიერება აიმაღლონ.
ამჯერად, მე-91 კლასში პროექტი - „ნაადრევი ქორწინება და მისგან გამოწვეული პრობლემები“ ჩატარდა.
პროექტის მიზანი იძულებითი და ნებაყოფილებითი ნაადრევი ქორწინების გამომწვევი მიზეზებისა და შედეგების შესახებ ახალგაზრდებისთვის ინფორმაციის მიწოდება და მათი მშობლებისთვის ცნობიერების ამაღლება იყო.
პროექტის ფარგლებში, ნაადრევი ქორწინებით გამოწვეული რისკების, საფრთხეების და მავნე შედეგების შესახებ ისაუბრეს. აქტივობებს ბიოლოგიის პედაგოგი ნათია ხონელიძე უძღვებოდა.
„საქართველოში ნაადრევი ქორწინების საკითხი დღემდე მწვავედ დგას. ნაადრევ ქორწინებას თან სდევს პრობლემათა ფართო სპექტრი. ისეთები, როგორებიცაა: ორსულობის გართულება, ძალადობის დიდი რისკი, განათლების შეწყვეტა და სხვა.
აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ სქესობრივი გზით გადამდებ დაავადებებზე საუბარი, წლების განმავლობაში, შეუძლებელი, ტაბუ დადებული იყო. ფიქრობდნენ, რომ შიში და სიმკაცრე მოზარდებს მორალურად გაწონასწორებულ და თვითშეგნებულ თვისებებს ჩამოუყალიბებდა. მაგრამ აღმოვჩნდით იმედგაცრუებულნი, ამიტომ პროექტი მიზნად ისახავს ახალგაზრდებმა ღიად ისაუბრონ ამ დაავადებების გამომწვევ რისკებსა თუ შედეგებზე“,- წერს ბიოლოგიის პედაგოგი ნათია ხონელიძე.
იხილეთ ვიდეო
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“