მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მანანა ჟორჟოლიანი ქუთაისის N45 საჯარო სკოლის მასწავლებელია, რომელიც სსსმ მოსწავლეებს ხარისხიან განათლებას სთავაზობს და ზრუნავს რომ მათთვის სასკოლო ცხოვრება მრავალფეროვანი ინიციატივებით გაამდიდროს, მათ ინტერესებს მოერგოს და მათთან ერთად, ურთიერთპატივისცმით, თანამშრომლობით სკოლის წარმატებისკენ ისწრაფოდეს.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუს პედაგოგ მანანა ჟორჟოლიანთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- ყოველმხრივ მოწესრიგებულ გარემოს (ადამიანური და სხვა რესურსებით უზრუნველყოფილი).
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ურთიერთპატივისცემა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- არიან ძალიან პოზიტიურები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- ინტელექტუალურ და კოლეგიალურ დამოკიდებულებას.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- ახალი დღის იმედი.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- ძალიან ბევრს, მიჭირს გამოყოფა...
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო ღონისძიება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი