მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მაია შურღაია ქუთაისის N45 საჯარო სკოლაში ასწავლის და ზრუნავს, რომ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მოსწავლეებს მრავალფეროვანი, საინტერესო და შემეცნებითი გარემო შესთავაზოს, ხელი შეუწყოს საზოგადოებაში მათ სრულფასოვან ინტეგრაციას და მათთვის სასკოლო ცხოვრება დაუვიწყარი თავგადასავლად აქციოს.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუს პედაგოგ მაია შურღაიასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- ეს არის გარემო სადაც მოსწავლეები თავს გრძნობენ უსაფრთხოდ.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- კეთილგანწყობა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- ისინი არიან ყველასგან გამორჩეულად თბილები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- გუნდურ მუშაობას.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- ბავშვებიდან წამოსული დიდი სიყვარული.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- „ჩემი პირველი ვეფხისტყაოსანი“ საბავშვო ენით მოთხრობილი ვეფხისტყაოსნის ამბავი.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო კარნავალი.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი