მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გულნაზი კოჩალიძე ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ პტენის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომლისთვისაც ყველაზე მნიშვნელოვანი სამართლიანობა და ობიექტურობაა, ამ თვისებების გამო ის განსაკუთრებით უყვართ მოსწავლეებს, თავად კი თავდაუზოგავად ზრუანავს, თითოეული ბავშვისთვის სასკოლო ცხოვრება დაუვიწყარ თავგადასავლად აქციოს.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ გულნაზი კოჩალიძესთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- თანამშრომლობას, მეგობრობას, აზრთა გაზიარებას.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ობიექტურობა, მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინება.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- არიან შრომისმოყვარენი და აქვთ მეგობრული ურთიერთდამოკიდებულება.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- თანამშრომლობას.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- სასწავლო პროცესში ჩართულობა.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- „დიდოსტატის მარჯვენა“.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- ექსკურსია.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი