მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ონისე ბოჭორიშვილი ქუთაისის N10 საჯარო სკოლის დირექტორია, რომელიც ზრუნავს სკოლაში თანამშრომლობითი გარემოს შექმნაზე, მოსწავლებისთვის კი - საინტერესო, მრავალფეროვანი სასწავლო გარემოს უზრუნველყოფაზე. სწორედ ასეთი მიდგომებით დგას განათლების სადარაჯოზე და ზრდის ქვეყნის მომავალს.
გიზიარებთ ბლიც-ინტერვიუს დირექტორ ონისე ბოჭორიშვილთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- უსაფრთხო სასწავლო გარემოს.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- თანამშრომლობა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- ისინი არიან დაინტერესებულნი სიახლეების ძიებით.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- ერთსულოვნებას გადაწყვეტილებებში.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- სასწავლო პროცესმა დღის განმავლობაში ჩაიაროს სასკოლო კურიკულუმთან შესაბამისობაში.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- დიმიტრი უზნაძის, განწყობის ფსიქოლოგიაა.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო ღონისძიება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი