მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალენჯიხის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი მაია მესხია თავის საქმესა და პროფესიაზე შეყვარებული პიროვნებაა, სკოლაში ჰარმონიულ გარემოს, ჯანსაღ ურთიერთობებს უზურნველყოფს. სიყვარულისა და პატივისცემის გარეშე კი მისთვის მოსწავლე-მასწავლებელთა ურთიერთობა წარმოუდგენელია.
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს სკოლის ხელმძღვანელი მაია მესხია პასუხობს.
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- სასკოლო საზოგადოებათა შორის ჰარმონიულ, ჯანსაღ დამოკიდებულებას.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- სიყვარული და პატივისცემა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- მათ უყვართ ერთმანეთი.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- თანამშრომლობას, გუნდურობას.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- სასკოლო ცხოვრება.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- ჩემი საყვარელი „დათა თუთაშხია“
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- სასკოლო თუ რაიონული ვიქტორინები.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი