მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აკაკი ჩხენკელის სახელობის ქალაქ ხონის N2 საჯარო სკოლაში სასწავლო წელი საინტერესო, სასწავლო-შემეცნებითთან ერთად, შემოქმედებითი სახის აქტივობებითაა დატვირთული.
ამჯერად, ასეთი საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობებით დატვირთული მე-9 კლასში, ხელოვნების გაკვეთილზე განხორციელებული პროექტი აღმოჩნდა.
„XIX საუკუნის შუა წლებიდან დაწყებულმა ტექნიკურმა პროგრესმა მკვეთრად შეცვალა გარემოც და ადამიანთა ცხოვრების წესიც. ხელოვნებამ ცვლილებებს ახალი ფორმებით უპასუხა. ეს ეპოქა ხელოვნებაში მოდერნიზმის დაბადების დასაწყისი იყო“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
სწორედ ამ ახალი ეპოქის მხატვრებს და მათ შემოქმედებას მიუძღვნეს სასწავლო პროექტი ხონის N2 საჯარო სკოლის მე-9 კლასელებმა, ხელოვნების მასწავლებელ ია კინწურაშვილის ხელმძღვანელობით.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებისთვის განსაკუთრებით საინტერესო აღმოჩნდა ხელოვნების გამოხატვის ახალი მიდგომა - ხელოვნებას აინტერესებს არა ის, თუ რა უნდა ასახოს, არამედ როგორ გამოხატოს.
მე-9 კლასელებმა სკოლაში, წარადგინეს საინტერესო პრეზენტაციები, ასევე, თავიანთი ნამუშევრები სხვადასხვა მხატვრის სტილში, ისაუბრეს ხელოვნების განვითარებაზე, სიახლეებზე და თუ როგორია დღეს ხელოვნება.
„განსაკუთრებით საინტერესო და სახალისო აღმოჩნდა მათთვის აბსტრაქციონისტ მხატვართა შემოქმედება. პიტ მონდრიანის სტილის მიხედვით შექმნეს კოლაჟი-სატელიტური პეიზაჟი, ფერადი ღილებისა და მაქმანის გამოყენებით. ვასილ კანდისნსკის სტილის მიხედვით თოჯინებს შეუკერეს სამოსი და სხვადასხვა აქსესუარი“, - გვიყვებიან სკოლაში.
ბავშვებმა საინტერესოდ ისაუბრეს ამ პერიოდის ქართველ მხატვართა - ვერა ფაღავასა და კარლო კაჭარავას შემოქმედებაზეც . ცალკე საათი დაეთმო ფიროსმანის შემოქმედების განხილვას. კლასში, მოეწყო კინოჩვენება. მოსწავლეებმა წარმადგინეს ციფრული ალბომი, სადაც ჟანრების მიხედვით დაალაგეს ფიროსმანის ნამუშევრები და დიდი სიყვარულით ისაუბრეს მის შემოქმედებაზე, აღნიშნეს, რომ ის არის პირველი ქართველი ანიმალისტი და რომ მისი მხატვრული ენა, ესაა ენა უკიდეგანო სიყვარულისა.
აქტივობების მეშვეობით მოსწავლეებმა საჭირო ცოდნა და გამოცდილება მიიღეს. მათ ასევე შემოქმედებითი ნიჭი შესანიშნავად წარმოაჩინეს.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოლიმპიადის მეორე ტურის საბოლოო შედეგები ცნობილია - ვინ გადავა III ტურში
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
კონფერენციის მთავარი თემა იყო - პროექტული სწავლება
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე