მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრმა თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის სკოლებში სოციალურ მუშაკთა მიერ განხორციელებული საქმიანობის შესახებ შემაჯამებელი შეხვედრა გამართა.
შეხვედრაში მონაწილეობდნენ საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს ზოგადი განათლების დეპარტამენტისა და რესურსცენტრების წარმომადგენლები, ასევე, თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის იმ სკოლების დირექტორები, სადაც საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახური სოციალური მუშაობის კომპონენტითაა წარმოდგენილი.
ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრმა შეხვედრის მონაწილეებს მანდატურის სამსახურის სოციალური მუშაკების მიერ 2023 წლის საშემოდგომო სემესტრში ჩატარებული სამუშაოს ანგარიში წარუდგინა და 2024 წლის საგაზაფხულო სემესტრში დაგეგმილი საქმიანობა გააცნო.
უახლოეს დღეებში, საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრი სკოლებში სოციალური მუშაობის თემაზე შეხვედრებს შიდა ქართლის, სამცხე-ჯავახეთის, სამეგრელოს, კახეთის, იმერეთის, აჭარისა და გურიის რეგიონების სკოლების წარმომადგენლებთანაც გამართავს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი