მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დმანისის N2 საჯარო სკოლას არაერთი წარჩინებული კურსდამთავრებული ჰყავს. მათ შორის არიან - აინურ ელლაზივა, ლამია ეფენდიევა, აისელ გაჯიევა და მაჰიმა ტანრივერდიევა.
ახალგაზრდები მედლის კანდიდატები არიან. სკოლაში მოსწავლეთა წარმატება ახარებთ. ამჟამად კურსდამთავრებულები ეროვნულ გამოცდებს აბარებენ, სკოლაში მათ განსაკუთრებულად გულშემატკივრობენ და სასურველ უნივერსიტეტსა და ფაკულტეტზე სწავლის ასეთივე წარმატებით უსურვებენ.
„გვინდა სიამაყით გაცნობოთ, რომ ჩვენი სკოლა კიდევ ერთხელ მოექცა ყურადღების ცენტრში ჩვენი 4 მედალოსანი კურსდამთავრებულის წყალობით. ესენი არიან: აინურ ელლაზივა.ლამია ეფენდიევა,აისელ გაჯიევა და მაჰიმა ტანრივერდიევა. ვულოცავთ, ჩვენს სიამაყეებს ამ კიდევ ერთ დიდ წარმატებას. ვუსურვებთ, ეროვნულ გამოცდებზე მათთვის სასურველი შედეგის დადებას და სასურველ უნივერსიტეტში სწავლის ასევე წარმატებით გაგრძელებას“,- ვკითხულობთ სკოლის მისალოც წერილში.
შეგახსენებთ, რომ ოქროს მედალი სკოლის კურსდამთავრებულებს იმ შემთხვევაში გადაეცემათ, თუ მათი საშუალო საფეხურის საერთო ქულა იქნება 10 დამრგვალების გარეშე. ის მოსწავლე კი, რომლის საშუალო საფეხურის საერთო ქულა იქნება 9.8 ვერცხლის მედალს მოიპოვებს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი