მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ყველას აინტერესებს - რა წერეს გამოსაცდელებმა ქართულის გამოცდის მესამე სესიაზე და როგორც etaloni.ge-მ გაარკვია, მათ შეხვდათ - ვაჟა-ფშაველას ბახტრიონი; თემა - „საზოგადოება კარგად უნდა დაფიქრდეს, სანამ ერთ ადამიანს განიკითხავს“.
ტესტირებიდან გამოსულმა აპლიკანტებმა ისიც განმარტეს, რომ „რაღაც“ საკითხი ჭადრაკს შეეხებოდა, თუმცა დაკონკრეტება გაუჭირდათ, რა წერეს, ან რედაქტირებაში მცხეთის ხიდი რატომ იყო. გაირკვა ისიც, რომ არაპროგრმულ საკითხად, ქართულის გამოცდის მესამე სესიაზე ჩანტლაძის „ჭადრაკის მსხვერპლი“ მოვიდა; თემა - „არარეალურ სამყაროში ცხოვრება, შეიძლება ადამიანისთვის დამღუპველი გახდეს“.
„პროგრამულიდან ვაჟა-ფშაველას „ბახტრიონი” მოვიდა. თეზისი საზოგადოებასა და მართალი, უდანაშაულო ადამიანების გაკიცხვაზე იყო. არაპროგრამულიდან შოთა ჩანტლაძის ნაწარმოები “ჭადრაკის მსხვერპლი” იყო. მე „ბახტრიონი“ დავწერე. რაც შეეხება რედაქტირებას, ვფიქრობ, საკმაოდ რთული იყო”;
„არაპროგრამულიდან მოსული ტექსტი დავწერე... ჩანტლაძის “ჭადრაკის მსხვერპლი” იყო მოსული, და თეზისი იყო. რა საფრთხეს შეიძლება უქმნიდეს ადამიანს არარეალური სამყარო“
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი