მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის ხონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ივანდიდის საჯარო სკოლის მოსწავლეები სასკოლო საზოგადოებას სიმაყის მიზეზს ხშირად აძლევენ.
ამჯერად, პირველკლასელთა სტიპენდიანტის ტიტულის მოსაპოვებლად გამართულ კონკურსში, ივანდიდის საჯარო სკოლის პირველკლასელი - ელენე კოპალიანი ათ გამარჯვებულ მოსწავლეთა შორისაა.
აღნიშნული კონკურსი ხონის საგანმანათლებლო რესურსცენტრმა ჩაატრა. ელენე კოპალიანი მიიღებს დაფინანსებას, რომელიც ფსიქიკური ჯანმრთელობის ეროვნული ცენტრის დირექტორმა - გოჩა ბაკურაძემ დააწესა.
სკოლაში მოსწავლის წარმატებით ამაყობენ და წინსვლას უსურვებენ.
„ვულოცავთ ელენეს, მის მშობლებს, მის პედაგოგებს, სკოლის ხელმძღვანელობას და ყველას, ვისაც დიდი წვლილი მიუძღვით მის წარმატებაში. ვულოცავ სკოლას და ვუსურვებთ ბევრი წარმატებული მოსწავლის აღმზდელი ყოფილიყოს.
მადლობა, ბატონ გოჩას ამ შესაძლებლობისთვის, იმისთვის, რასაც პირველი კლასელებისთვის აკეთებს.
მადლობა ხონის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელობას და მის თითეულ წევრს, დღევანდელი დღის ობიექტურად და ორგანიზებულად წარმართვისთვის.
ელენესთან ერთად, ვულოცავთ ყველა გამარჯვებულს და ყველა პირველკლასელს, რომელმაც მონაწილეობა მიიღო გამართულ კონკურსში. წარმატებებს გისურვებთ, პატარებო, ამ და სხვა უამრავ წამოწყებულ საქმეში“,- ვკითხულობთ მისალოც წერილში.
იხილეთ ფოტო:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მოსწავლეებს ვუქმნით საზეიმო განწყობას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი