| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ხონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნამაშევის საჯარო სკოლაში მოსწავლეებს პედაგოგები საინტერესო კომპლექსურ დავალებებს სთავაზობენ.
ამჯერად, სკოლის მე-4 კლასში, მე და საზოგადოების მასწავლებელმა - მინდია გველებიანმა, კომპლექსური დავალება - „ქვეყნის სიმბოლოების ცვლილების ამსახველი პრეზენტაცია“ განახორციელა.
აღნიშნული დავალების ფარგლებში, მოსწავლეებმა პრეზენტაციის სახით წარმოაჩინეს რა ცვლილება განიცადა დღემდე საქართველოს სახელმწიფო გერბმა და დროშამ.
„მათ ასევე, საკუთარი ინტერპრეტაციით შექმნეს ჩვენი ქვეყნის მომავალი სიმბოლო“, - გვიყვებიან სკოლაში.
მათ კომპლექსური დავალების დასკვნით ეტაპზე, ნამუშევრების პრეზენტაცია მოაწყვეს, რომლის დროსაც ისაუბრეს, თუ რა ინფორმაციას „ინახავს“ წარსულის შესახებ ძველი სიმბოლოები, რა შეიცვალა და რა დარჩა უცვლელი სახელმწიფო სიმბოლოებში, როგორ და რატომ განიცადა ცვლილება მათმა შექმნილმა „მომავლის სიმბოლომ?“
მოსწავლეებმა კომპლექსურ დავალებაზე დიდი მონდომებით იმუშავეს და ნამუშევრები საინტერესო ინტერპრეტაციით შეასრულეს.
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი დავალებები და პრეზენტაციები მოსწავლეთა საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობას ზრდის.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სკოლებში შემოწმებები ბრუნდება (?) - ვის ეხება ინიციატივა
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეებმა შეისწავლეს მიხეილ ჯავახიშვილის მოთხრობა - „მიწის ყივილი“ და უყურეს გუგული მგელაძის ფილმს - „ფესვები“