მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნამაშევის საჯარო სკოლაში მოსწავლეებს პედაგოგები საინტერესო კომპლექსურ დავალებებს სთავაზობენ.
ამჯერად, სკოლის მე-4 კლასში, მე და საზოგადოების მასწავლებელმა - მინდია გველებიანმა, კომპლექსური დავალება - „ქვეყნის სიმბოლოების ცვლილების ამსახველი პრეზენტაცია“ განახორციელა.
აღნიშნული დავალების ფარგლებში, მოსწავლეებმა პრეზენტაციის სახით წარმოაჩინეს რა ცვლილება განიცადა დღემდე საქართველოს სახელმწიფო გერბმა და დროშამ.
„მათ ასევე, საკუთარი ინტერპრეტაციით შექმნეს ჩვენი ქვეყნის მომავალი სიმბოლო“, - გვიყვებიან სკოლაში.
მათ კომპლექსური დავალების დასკვნით ეტაპზე, ნამუშევრების პრეზენტაცია მოაწყვეს, რომლის დროსაც ისაუბრეს, თუ რა ინფორმაციას „ინახავს“ წარსულის შესახებ ძველი სიმბოლოები, რა შეიცვალა და რა დარჩა უცვლელი სახელმწიფო სიმბოლოებში, როგორ და რატომ განიცადა ცვლილება მათმა შექმნილმა „მომავლის სიმბოლომ?“
მოსწავლეებმა კომპლექსურ დავალებაზე დიდი მონდომებით იმუშავეს და ნამუშევრები საინტერესო ინტერპრეტაციით შეასრულეს.
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი დავალებები და პრეზენტაციები მოსწავლეთა საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობას ზრდის.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი