მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ შავღელეს საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს მეტად საინტერესო და მრავალფეროვან სასწავლო დღეებს სთავაზობენ, რაც მოსწავლეთა მოტივაციაზე დადებითად აისახება.
სკოლაში საბუნებისმეტყველო საგნების ხარისხიან სწავლებას დიდი ყურადღება ექცევა, სკოლაში ესმით ლაბორატორიული და პრაქტიკული სწავლების მნიშვნელობა, ამიტომ მოსწავლეებს პედაგოგი შორენა დავითაძე სასწავლო პროცესს საინტერესო აქტივობებითა და ექსპერიმენტებით უმარავალფეროვნებს.
27 აპრილს, ბუნების გაკვეთილზე მეექვსე კლასის მოსწავლეებს პედაგოგმა - შორენა დავითაძემ მორიგი საინტერესო პრაქტიკული სამუშაო შესთავაზა.
მოსწავლეებმა, პედაგოგის ხელმძღვანელობით, ჩაატარეს სადემონსტრაციო ცდა, რომელიც გულისხმობდა ხელნაკეთი გამყოფი ძაბრით ერთმანეთში უხსნადი სითხეების - წყლისა და ზეთის, განცალკევებას.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეებმა გამყოფი ძაბრი თვითონვე დაამზადეს.
აქტივობის წარმატებით წარმართვაში პედაგოგ შორენა დავითაძეს დახმარება გაუწია ქართული ენის მასწავლებელმა - ლია მამულაძემ.
ცდა მოსწავლეებისთვის შემეცნებითთან ერთად, სახალისოც აღმოჩნდა: იაქტიურეს და ცოდნა და შესაძლებლობები წარმოაჩინეს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი