| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N103 საჯარო სკოლის პედაგოგმა, დედაენის დღესთან დაკავშირებით, მოსწავლეებს საინტერესო კომპლექსური დავალება შესთავაზა.
დავალებაზე - „მოლაპარაკე მაისურები“, Vა კლასის მოსწავლეებმა იმუშავეს, ხელმძღვანელი კი, საბუნებისმეტყველო საგნის მასწავლებელი მ.ხარატიძე გახლდათ.
აღსანიშნავია, რომ დავალების მიზანი, მოსწავლეებში გარემოს დაცვაზე ზრუნვის კულტურის ამაღლება და ნარჩენების მართვის საჭირო უნარების გამომუშავება იყო.
მოსწავლეებმა „მოლაპარაკე მაისურების“, შექმნისათვის გამოიყენეს მაისურები და მასზე გამაფრთხილებელი გზავნილები დააწერეს, რითაც მოუწოდებენ მთელი მსოფლიოს მოსახლეობას - „დაიცვან ბუნება, არ დაანაგვიანონ დედამიწა, დედამიწა ჩვენი სახლია“.
მაისურების დამზადების შემდეგ, ბავშვებმა სკოლის დერეფანში გამოფენა მოაწყვეს, სადაც სკოლის მოსწავლეებს პრეზენტაცია ჩაუტარეს - ნარჩენების მართვასთან დაკავშირებით.
მოსწავლეებმა თანატოლებს შეახსენეს, რომ 22 აპრილს დედამიწის დღე აღინიშნება. პირველად ეს დღე 1970 წელს აღნიშნა, როცა ცნობილი ამერიკელი გარემოს დამცველი სენატორის, გეილორდ ნელსონის მოწოდებით 20 მილიონი ამერკელი გამოვიდა ჩვენი პლანეტის - დედამიწის დასაცავად. დედამიწის დღე - მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური გარემოსდაცვითი ღონისძიებაა.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხება - დეტალები
მუნის მკურნალობასა და სკოლების/ბაღების დეზინფექცირების შესახებ ინფექციონისტი მაია ბუწაშვილი დეტალურ ინფორმაციას ავრცელებს
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს