მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელს შეუძლია, ელექტრონულ ჟურნალში დირექციისგან მიმდინარე სემესტრის და გასული სემესტრების (მხოლოდ სემესტრული ნიშნის) რედაქტირება მოითხოვოს.
მოთხოვნის ტიპში პედაგოგმა უნდა მიუთითოს, კონკრეტულად რა სურს: ჟურნალის კორექტირება, განვლილი დროით შემაჯამებლის ჩანიშვნა, განვლილი დროით შემაჯამებლის წაშლა თუ განვლილი დროით აღდგენის წაშლა.
პედაგოგს უფლება აქვს, შეცვალოს როგორც დაწერილი შეფასებები, ასევე დაწეროს ან წაშალოს „არები“.
მასწავლებელი მოთხოვნის ფუნქციას ვერ გამოიყენებს, თუ დირექციას არ განუმარტავს, რატომ აპირებს ჟურნალში ცვლილების შეტანას.
როდესაც მოთხოვნის გაგზავნას აპირებთ, აუცილებელია ყველა ველის შევსება. უფრო კონკრეტულად კი უნდა მიუთითოთ - რომელ სემესტრში გსურთ ცვლილების შეტანა, რომელ კლასში, რომელ საგანში, მთლიანი სემესტრის განმავლობაში ჩაწერილი შეფასებების/დასწრებების კორექტირება გსურთ თუ რომელიმე ერთი გაკვეთილის. ასევე მნიშვნელოვანია კომენტარის ველის შევსება, სადაც პედაგოგმა მოკლედ უნდა აღწეროს, რის ცვლილებას აპირებს.
კომენტარის ჩაწერის გარეშე დირექციასთან მოთხოვნა არ გაიგზავნება, შესაბამისად, ჟურნალში რაიმეს ცვლილების უფლება არ მოგეცემათ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი