| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

კერძო სკოლა „ჰელიოსში“ სხვადასხვა მნიშვნელოვან თემაზე მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას უდიდესი ყურადღება ექცევა.
პედაგოგები მოსწავლეებს პირველი კლასიდანვე ასწავლიან სკოლასა და ქუჩაში უსაფრთხო ქცევის წესებს. როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, ბავშვებისთვის საფრთხის თავიდან არიდების სწავლება უმნიშვნელოვანესია, სწორედ ამ მიზნით, პირველკლასელებს უსაფრთხოების ერთგვარი ტრენინგი ჩაუტარდათ. ბავშვებმა საჭირო ინფორმაცია საინტერესო აქტივობებით შეიმეცნეს.
„მოგეხსენებათ, რაოდენ მნიშვნელოვანია ბავშვებისთვის იმის სწავლება, თუ როგორ აირიდონ თავიდან საფრთხე და დაიცვან თავი უცხო, სახიფათო პიროვნებებისგან.
1-ელა კლასში მოსწავლეებს ჩაუტარდათ ერთგვარი ტრენინგი - თუ როგორ უნდა მოიქცნენ, როდესაც უცხო ადამიანი მათთვის ზიანის მიყენებას შეეცდება. მათ მოისმინეს პრეზენტაცია, უყურეს შემეცნებით ვიდეოებს და რეალურ მაგალითებს.
მათ ასევე, აღწერეს მეგობრობა, დახატეს და აღწერეს მათი საუკეთესო მეგობარი და მხიარული, შემეცნებითი საუბრებით დაასრულეს აქტივობა“,- გვიყვებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“