შემაჯამებლების შესახებ პედაგოგების კითხვებს EMIS პასუხობს
21-12-2022
დაკოპირებულია
-
+
განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა პირველი სემესტრის დასასრულს პედაგოგებს რამდენიმე მნიშვნელოვან საკითხთან დაკავშირებით აწვდის ინფორმაციას და დეტალურ ინსტრუქციას სთავაზობს შემაჯამებელ დავალებებთან, მობილობით გადმოსულ მოსწავლეებთან დაკავშირებით.
- როგორ ვმოქმედებთ, თუ ერთი სკოლიდან მეორე სკოლაში მობილობის დროს, მიმღებ სკოლაში უკვე შესრულებულია შემაჯამებელი დავალება, ამასთან გამშვებ სკოლაში მოსწავლეს არ აქვს/ან ნაწილობრივ აქვს შესრულებული შემაჯამებელი დავალება/დავალებები?
- როგორ ვიმოქმედოთ, თუ გარკვეული მიზეზის გამო, დაგვიანდა მოსწავლის ასახვა ზოგადი განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემაში (eSchool), რამაც გამოიწვია ელექტრონულ ჟურნალში შესაბამის საგანზე/საგნებზე მოსწავლის ასახვის დაგვიანება და კლასს მის გარეშე ჩაენიშნა შემაჯამებელი დავალება?
- რა უნდა გავითვალისწინოთ ერთი სკოლიდან მეორე სკოლაში მოსწავლის მობილობის დროს?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ