მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართულ-ამერიკული სკოლა „პროგრესის“ ქუთაისის ფილიალის პროფესიონალთა გუნდი მოსწავლეებს ხარისხიან, სიღრმისეულ, საერთაშორისო დონის განათლებას აძლევს და მათ ინტერესებზე მორგებულ საგანმანათლებლო გარემოს სთავაზობს.
„პროგრესი“ გუნდის მორიგ ღირსეულ წარმომადგენელს ინგლისური ენისა და ლიტერატურის პედაგოგსა და დეპარტამენტის ხელმძღვანელს - თეა ჩიკვაიძეს გვაცნობს.
„წარმოგიდგენთ კიდევ ერთ პროგრესელ მასწავლებელს - ინგლისური ენისა და ლიტერატურის პედაგოგსა და დეპარტამენტის ხელმძღვანელს - თეა ჩიკვაიძეს.
დამთავრებული აქვს ნ.მუსხელიშვილის სახელმწიფო ტექნიკური უნივერსიტეტი და ფლობს მაგისტრის ხარისხს მთარგმნელ-რეფერენტისა და მასწავლებლის სპეციალობით.
ჩვენს გუნდს 2004 წელს შემოუერთდა და მას შემდეგ ინგლისური ენის მასწავლებელია, ხოლო 2020 წლიდან ინგლისურის ენის კათედრის ხელმძღვანელის პოზიციასაც იკავებს.
არის წამყვანი მასწავლებელი და აქტიურად მონაწილეობს eTwinning-ის საერთაშორისო პროექტებში. ასევე გახლავთ ბრიტანეთის საკონსულოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა გაერთიანების - OTC წევრი
ჰყავს თავისი სადამრიგებლო კლასი. წარმატებები ვუსურვოთ ქალბატონ თეას!“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ წერილში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მასწავლებლის სახლმა სკოლები შეარჩია - დეტალები
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი