მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის N5 საჯარო სკოლის თეატრალურმა დასმა - „ხვალინდელი დღე“ ქუთაისის საერთაშორისო თეატრალურ ფესტივალში - „N- ოვაცია- 2021“ წარმატება მოიპოვა.
ფესტივალში მონაწილეობდნენ იანუშ ვლასოვი, მარი ბენდელიანი, გიორგი ამბარიანი, მარი ქათამაძე, მერი ვერულიძე, ჯონი ასლანოვი, მარი უბილავა, დავით ჭაღალიძე, ილია ბაჯელიძე, თორნიკე შავაძე, გიორგი კუჭუხიძე, ნინო ტორჩინავა ,ჯამბულ შაბანოვი, ელენე თებიძე და მარი ბაჯელიძე.
ქობულეთის N5 საჯარო სკოლის დირექცია ულოცავს თეატრალურ დასს და უსურვებს შემდეგ წარმატებებს.
ფესტივალში მონაწილეობა ძალზე წარმატებული გამოდგა ჩვენი დასისთვის. ჟიურის წევრ ბატონ მერაბ კვიცარიძის რჩეული გახდა ნოდარ დუმბაძის როლის შემსრულებელი დავით გაზაშვილი, ქალის საუკეთესო ეპიზოდური როლისთვის დაჯილდოვდა ბოშა ქალის შემსრულებელი მარიამ აბულაძე, ნომინაციაში - „საუკეთესო ქორეოგრაფია და კოსტუმები“ (ხელმძღვანელი ქ-ნი მანონი რიჟვაძე) პირველობა კვლავ არავის დაუთმო ქობულეთის N5 საჯარო სკოლამ.
ორგანიზატორების რჩეული პედაგოგი გახდა ქალბატონი შორენა ქამადაძე, ფესტივალში აქტიური მონაწილეობისთვის დაჯილდოვდა ქალბატონი ელისო სამხარაძე, ხოლო ქალბატონი მანონი რიჟვაძე ჟიურიმ „მუსიკალური გაფორმებისთვის“ დააჯილდოვა“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ღონისძიება გამორჩეული იყო თავისი საგანმანათლებლო შინაარსით
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ