მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თემურ ზაქარაძის სახელობის ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხარაულის საჯარო სკოლაში წყლის ქიმიური ანალიზისათვის მინი ლაბორატორია მოეწყო.
სკოლამ დირექტორის მურმან ზაქარაძისა და ქიმია-ბიოლოგიის წამყვანი მასწავლებლის მაია ხარაძის ხელმძღვანელობით, გრანტი მოიპოვა. სწორედ ამ გრანტის ფარგლებში შეიძინეს ლაბორატორიისათვის საჭირო აღჭურვილობა და რეაქტივები.
სკოლა განსაკუთრებულ მადლობას განათლების სამინისტროს, სკოლამდელი და ზოგადი განათლების განვითრების დეპარტამენტს უხდის.
„პროექტის ფარგლებში, სკოლამ შეიძინა ლაბორატორიული აღჭურვილობა და რეაქტივები, სკოლაში მოეწყო მინი ლაბორატორია წყლის ქიმიური ანალიზისათვის, პროექტის მონაწილე მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია წყლის რესურსების მართვის, სასმელი და მდინარის წყლების სტანდარტულ მახასიათებლების შესახებ.
წარადგინეს პრეზენტაცია პროექტის მიმდინარეობის შუალედური ანგარიშის სახით (კოვიდ პანდემიის პირობების შესაბამისი დაცვით). გაიმართა მცირე დისკუსიაც მსმენელებმა გამოთქვეს თავიანთი ვარაუდი და სურვილი რომ შევამოწმოთ სასმელი წყაროს წყალიც.
სკოლისა და ეკოკლუბ Green Group სახელით მადლობას ვუხდით განათლების სამინისტროს, სკოლამდელი და ზოგადი განათლების განვითრების დეპარტამენტს ასეთი მრავლისმომცემი შანსისა და სასკოლო ცხოვრების გამოცოცხლებისათვის“,- წერს სკოლა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მოსწავლეებმა წაიკითხეს ლექსები და შეასრულეს ცეკვები
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი