სიახლეები
სიახლეები

იწყება მუშაობა „მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესზე“, რომელიც სქემასა და სხვა დოკუმენტებს გააერთიანებს
17-03-2021
-
+


მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი „მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესის“ დოკუმენტზე მუშაობას იწყებს და სფეროთი დაინტერესებულ პირებთან - დირექტორებთან, მასწავლებლებთან, რესურსცენტრებსა და განათლების ექსპერტებთან შეხვედრებს გეგმავს.

„მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, მასწავლებლებთან აქტიური თანამშრომლობით, აგრძელებს მასწავლებლის საქმიანობასთან დაკავშირებული დოკუმენტების სრულყოფას:

როგორც იცით, დაგეგმილია „მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესის“ შემუშავება. შესაბამისად, ცენტრი იწყებს საქმიანობას აღნიშული დოკუმენტის შექმნის მიზნით. აქვე შეგახსენებთ, რომ „მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესი“ გააერთიანებს „მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემასა“ და მასწავლებლის საქმიანობასთან დაკავშირებულ სხვა დოკუმენტებს.

აღნიშული წესის ამოქმედებამდე, ცენტრმა დაგეგმა სქემის დანერგვის პროცესის შეფასება, რათა დროულად მოხდეს არსებული რისკების იდენტიფიცირება, წარმატებული პრაქტიკის შენარჩუნება და ხარვეზების გამოსწორება.

სქემის დანერგვის პროცესის შეფასება მოიცავს:

მასწავლებელთა, სკოლის დირექტორთა და საგანმანათლებლო რესურსცენტრების წარმომადგენელთა აქტიური ჩართულობის უზრუნველყოფას (ფოკუსჯგუფებს, ტრადიციულ საინფორმაციო შეხვედრებს ქვეყნის მასშტაბით როგორც პირისპირ, ასევე, ონლაინ ფორმატში);

დაინტერესებული პირების/ექსპერტებისა და ორგანიზაციების ჩართვას როგორც ეროვნულ, ასევე, საერთაშორისო დონეზე;
ონლაინ შეხვედრებსა და გამოკითხვებს.

შეფასების საფუძველზე მიღებული ინფორმაციის გათვალისწინებით, შემუშავდება „მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესის“ საბოლოო ვერსია“, - აღნიშნულია მასწავლებლის სახლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

„მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესის“ შემუშავების მიზნით, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი იწვევს თანამშრომლობისთვის დაინტერესებულ პირებსა და ორგანიზაციებს: info@tpdc.ge.

როგორც ნახეთ, მასწავლებლის სახლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში არ არის საუბარი დოკუმენტის მიღების კონკრეტულ ვადებზე. მაგრამ ჩვენ გვახსოვს, რომ რეგულირების სქემის შემუშავებაზე უწყებაში ჯერ კიდევ 2019 წლის დასაწყისში ალაპარაკდნენ და წლის ბოლოს დოკუმენტი უკვე უნდა ამოქმედებულიყო. დაპირება იყო, რომ რეგულირების წესში ყველა დოკუმენტი იქნებოდა გაერთიანებული, თუმცა მაშინ დოკუმენტი არ დამტკიცებულა. 2019 წლიდან 2021 წლამდე კი მასწავლებლებისთვის არაერთი სიახლე და ცვლილება შევიდა კარიერული წინსვლის სქემაში. შეიცვალა პროფესიული სტანდარტები გაუქმდა კრედიტები და მასწავლებელთა სქემაში სპეცმასწავლებელიც აღიარეს.

კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „შუახევის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
სიახლეები
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი დასაქმების პირველ ფორუმს უმასპინძლა
აბიტურიენტების საყურადღებოდ - 1000-700-500 ლარიან ჯილდოს მიიღებთ სახელმწიფო გრანტის აღების შემთხვევაში
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
შეფასების ერთიან პრინციპებზე საბჭოს შეხვედრა ჩატარდა - დეტალები
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
10 აპრილს, პროექტის ფარგლებში, კლუბის წევრები ეწვივნენ ეთნოსოფელ „სისატურას“, როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ადგილს, სადაც ნამდვილად სულის სიმშვიდეს ჰპოვებს ადამიანი
ღონისძიებაზე,  I,II, III და IV კლასის მოსწავლეებმა წარადგინეს მხატვრულ-თემატური ღონისძიება - „ო,ენაც ჩემო...“
მოსწავლეებმა ხელოვნების მასწავლებელ ია გძელიშვილის ხელმძღვანელობით წარადგინეს ნახატები თემაზე - „დედამიწა ჩვენი სახლია“,  გამარჯვებულებს საჩუქრად გადაეცათ გლობუსები 
საინტერესო
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
მოწესრიგებული ეზო, ბაღები, მრავალწლოვანი ხეები, ყვავილები და შადრევანი ზოგიერთი კამპუსის განუყოფელი ნაწილია
„იფიქრეთ ამაღელვებელ, ექსტაზურ, სასურველ მომავალზე და გაიყვანეთ აწმყო წინ მის შესახვედრად“
ეს შეიძლება სხვადასხვა გზით გამოვლინდეს. მაგალითად, მოსწავლე გაკვეთილზე დაინტერესებას არ გამოხატავს, მოუსვენარია და მოტივაციის ნაკლებობაც შესამჩნევია
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
საზოგადოება