| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

სკოლის პედაგოგებსა და დარაჯს, რომელიც მოსწავლეებს სიცხეს უზომავდა, კორონავირუსი დაუდასტურდა, თუმცა სკოლა არ დახურულა და მხოლოდ წერტილოვანი შეზღუდვებით შემოიფარგლნენ.
N161 საჯარო სკოლის დირექტორს, მიხეილ მინდაძეს Etaloni.ge დაუკავშირდა, რომელმაც აღნიშნული ინფორმაცია დაადასტურა და ისიც ხაზგასმით აღნიშნა, რომ ჯერჯერობით სრულად სკოლის დისტანციურ სწავლებაზე გადასვლის აუცილებლობა არ დგას:
„1-4 კლასები სრულად სწავლობენ, რაც შეხება მაღალ კლასებს, წერტილოვანი შეზღუდვებია, პედაგოგებისა და მოსწავლეების ნაწილი გადასულია თვითიზოლაციაში. დანარჩენს დრო გვიჩვენებს“.
რაც შეეხება თავად დირექტორს, ბატონმა მიხეილმა ისიც გვითხრა რომ თვითიზოლაციაშია, რადგან კოვიდინიფიცირებულ პედაგოგთან ჰქონდა შეხება. შესაბამისად, სასკოლო საზოგადოების უსაფრთხოებისთვის, თვითიზოლაციაში გადაინაცვლა, თუმცა ვირუსის არანაირი სიმპტომი არ აღენიშნება.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“