მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„არცერთი აბიტურიენტი არ დაიჩაგრება“ - ასე გამოეხმაურა შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელი სოფიო გორგოძე აბიტურიენტის კითხვას, თუ რატომ იყო რთული მათემატიკის ტესტი.
სოფიო გორგოძის განმარტებით, როდესაც საბოლოო შედეგები გახდება ცნობილი, გამოიკვეთება, რომელი იყო რთული ვარიანტი და შეფასებისა და გამოცდების ცენტრი შესაბამის გადაწყვეტილებას მიიღებს.
„ვერ გავიგებთ ტესტი რთული იყო თუ მარტივი, სანამ არ გვექნება შედეგები. იმ საგნებში, სადაც არის რამდენიმე ვარიანტი, შეგვიძლია გავარკვიოთ, რომელი ვარიანტი იყო რთული. შეიძლება სირთულის თვალსაზრისით ოდნავ სხვაობა იყოს ვარიანტებს შორის, ეს დგინდება სტატისტიკური ანალიზი და შესაბამისად ხდება ვარიანტების გათანაბრება. არცერთი აბიტურიენტი არ დაიჩაგრება“, - აღნიშნა გორგოძემ.
გარდა ამისა, შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა გრანტის გაცემის წესზე განმარტება კიდევ ერთხელ გააკეთა.
„გრანტი გაიცემა როგორც სამი გამოცდით, ასევე ოთხი გამოცდით. ვთქვათ, მესამე საგნად ვინც ჩააბარა ისტორია, საგრანტო კონკურსში ეჯიბრება ასევე იმ აპლიკანტებს, ვინც ისტორია ჩააბარეს. თუ მეოთხე საგნად ჩაბარებული აქვს გეოგრაფია, ეჯიბრება იმ ადამიანებს, რომლებსაც მეოთხე საგნად გეოგრაფია აქვთ ჩაბარებული. აპლიკანტი, სადაც უკეთესი შედეგი აქვს, იმ შედეგის მიხედვით მიიღებს გრანტს“, - განაცხადა გორგოძემ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი