მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარნეულის მუნიციპალიტეტის მარადისის საჯარო სკოლის გარემოსდაცვით კლუბს შვედეთის საელჩოს, „ევროპის ფონდისა“ და არასამთავრობო ორგანიზაცია „მარნეულის ახალგაზრდული იდეის“ წარმომადგენლები ესტუმრნენ.
სტუმრებმა დაათვალიერეს სათბური, რომელიც მოსწავლეებმა „ევროპის ფონდის“ დაფინანსებით სკოლის ტერიტორიაზე გამართეს.
„სტუმრები დაინტერესდნენ, თუ როგორ გაჩნდა მეწარმეობის პროექტს დაწერის იდეა, ვისთან ითანამშრომლეს მოსწავლეებმა, როგორ მოიზიდეს დამატებითი სახსრები, როგორ გაუმკლავდნენ სიძნელეებს, როგორ დათესეს, დარგეს, როგორ და ვისი დახმარებით ყიდიან პროდუქციას, რას გეგმავს კლუბი სამომავლოდ, სად და რისთვის დაიხარჯება მიღებული თანხა, წელიწადში რამდენი მოსავლის მიღებაა შესაძლებელი და სხვა.
მოსწავლეებმა სტუმრებს მიაწოდეს ამომწურავი ინფორმაცია და აღნიშნეს, რომ ყველა სიძნელე, რაც მათ პროექტის განხორციელებისას შეხვდათ, თემის დახმარებით გადალახეს.
შვედეთის ელჩი საქართელოში, შვედეთის საელჩოს თანამშრომლები გაოცებული დარჩნენ მოსწავლეების საქმიანობებით და გარემოსდაცვითი კლუბი საელჩოში დაპატიჟეს“,-ნათქვამია სკოლის განცხადებაში.
აქტივობა შეესაბამება გარემოს მდგრადი განვითარების მე-17 (თანამშრომლობა ) მიზანს.
სკოლა პროექტებს ნიკო კეცხოველის სასკოლო კონკურსის ფარგლებში ახორციელებს.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ