მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სასკოლო სახელმძღვანელოების მოვლა-პატრონობა ფასდება 9-ქულიანი შკალით. აღსანიშნავია, რომ კანონით რაის გადანაწილებული ქულათა კრიტერიუმები, რომელსაც უცვლელად გთავაზობთ.
გაითვალისწინეთ რომ თ სახელმძღვანელო 5 ქულით ან ნაკლებითაა შეფასებული შეგიძლიათ სკოლას მისი შეცვლა მოსთხოვოთ.
2. სახელმძღვანელოების მოვლა-პატრონობის შეფასების კრიტერიუმებია:
ა) ყდის მდგომარეობა:
ა.ა) დაუზიანებელი − 3 ქულა;
ა.ბ) დაზიანებული, თუმცა სასწავლო პროცესში გამოყენებადი − 2 ქულა;
ა.გ) მნიშვნელოვნად დაზიანებული, შიგთავსს დაცილებული − 1 ქულა.
ბ) სახელმძღვანელოს სისუფთავე:
ბ.ა) მარკირების გარეშე − 3 ქულა;
ბ.ბ) მარკირებული, თუმცა სასწავლო პროცესში გამოყენებადი −2 ქულა;
ბ.გ) მნიშვნელოვნად მარკირებული, სასწავლო პროცესში გამოსაყენებლად გამოუსადეგარი − 1 ქულა.
გ) სახელმძღვანელოს გვერდების მდგომარეობა:
გ.ა) დაუზიანებელი − 3 ქულა;
გ.ბ) დაზიანებული, მაგრამ სასწავლო პროცესში გამოყენებადი − 2 ქულა;
გ.გ) დახეული, არ იკითხება შინაარსი და სასწავლო პროცესში გამოსაყენებლად გამოუსადეგარი − 1 ქულა.
3. ამ მუხლის მე-2 პუნქტის „ბ“ ქვეპუნქტის „ბ.გ“ ქვეპუნქტითა ან/და „გ“ ქვეპუნქტის „გ.გ“ ქვეპუნქტით გათვალისწინებული ერთ-ერთი დაზიანების არსებობის შემთხვევაში სახელმძღვანელო ფასდება 1 ქულით;
4. მოსწავლეს გამოსაყენებლად შეიძლება გადაეცეს არანაკლებ 6 ქულით შეფასებული სახელმძღვანელო.
5. სახელმძღვანელო, რომლის მოვლა-პატრონობის შეფასების ქულა (შემდგომში − ქულა) შეადგენს 5 ქულას და ნაკლებს, გამოსაყენებლად გამოუსადეგარია
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სასკოლო სახელმძღვანელოების მოვლა-პატრონობა ფასდება 9-ქულიანი შკალით
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
საზოგადოებამ დიდი ინტერესით მოისმინა მისი ლექცია - „ადამიანის უნიკალურობა.“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი