მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შმაგი კუპატაძის სახელობის ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღვითორის საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა ეროვნული თვითშეგნების განმტკიცებასა და მოსწავლეთა პატრიოტული სულისკვეთების ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. ცხადია, მოსწავლე-მასწავლებლები პატივითა და სიყვარულით გამოეხმაურნენ საქართველოს დამოუკიდებლობის დღეს.
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის - ნინო ბუჭუხიშვილის ორგანიზებით, ჩატარდა ღონისძიება სახელწოდებით - „26 მაისი - სუნთქვა თავისუფალი“, რომელშიც მონაწილეობდნენ სკოლის საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.
მოსწავლეებმა გაიხსენეს ჩვენი ქვეყნის თავისუფლებისთვის ბრძოლის ისტორიული ეტაპები, ისაუბრეს დამოუკიდებლობის მნიშვნელობაზე, წაიკითხეს პატრიოტული ლექსები და წარმაოდგინეს ინსცენირება ნიკოლოზ ბარათაშვილის უკვდავი პოემიდან - „ბედი ქართლისა“.
„ეს დღე კიდევ ერთხელ გვახსენებს, თუ რაოდენ ძვირფასია თავისუფლება და რამდენად მნიშვნელოვანია მისი შენარჩუნება“,- აღნიშნეს ერთხმად მოსწავლეებმა და საზოგადოებას საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე მიულოცეს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი