მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჭიათურის N4 საჯარო სკოლაში მოსწავლეები ეროვნულ ღირებულებებზე იზრდებიან, ცხადია, აქტიურად აღინიშნება ქვეყნისთვის მნიშვნელოვანი თარიღები და მოვლენები.
რა თქმა უნდა, მოსწავლეებმა განსაკუთრებულად აღნიშნეს დედაენის დღე. პედაგოგმა - ნანა ბურძენიძემ დაწყებით კლასის მოსწავლეები შემოქმედებით აქტივობაში ჩართო. პატარებმა საინეტრესო კალიგრაფიული ნამუშევრები შექმნეს და ქართული დამწერლობის სილამაზე წარმოაჩინეს.
აქტივობის მიზანი იყო ქართული დამწერლობის სილამაზისა და როლის ხაზგასმა, ერის კულტურასა და ისტორიაში.
„14 აპრილი ეს არის - ქართული ენის დაცვის, მოფერების, მადლობის სათქმელი დღე, რომელსაც სრულიად საქართველოს დაწყებითი კლასის მასწავლებლები აღნიშნავენ თავიანთ აღსაზრდელებთან ერთად. ნანა ბურძენიძის ცელქმა მზისხივებმა კალიგრაფიული წერით აღნიშნეს ეს დღე და სათუთად მოეფერნენ ქართულ ასოებს“,- აღნიშნავენ სკოლაში და ღონისძიების მნიშვნელობას უსვამენ ხაზს.
ვიდეო იხილეთ ბმული:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„სკოლა ჩემთვის ოჯახია, სადაც უფრო მეტ დროს ვატარებ“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი