მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნიკოლოზ ბარათაშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის N212 საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი გაჯარებულია მრავალფეროვანი საგანმანათლებლო ღონისძიებებით.
ახლახან, დაწყებითი კლასების კათედრამ ჩაატარა საინტერესო, კლასიკური ღონისძიება თემაზე - „ანბანთქება“.
ღონისძიება გამოირჩეოდა მაღალი ორგანიზებულობით, შინაარსობრივი სიმდიდრითა და შემოქმედებითობით.
ღონისძიება წარმოადგენდა ერთგვარ დღესასწაულს - პირველკლასელება ამ დღეს საანბანო პერიოდის წარმატებით დასრულება აღნიშნეს და ხოტბა შეასხეს ქართული ანბანის სულამაზეს.
დაწყებითი კლასების მოსწავლეები დამსწრე საზოგადოების წინაშე მრავალფეროვანი საზეიმო პროგრამით წარდგნენ. ისაუბრეს ქართული ანბანის, წიგნის, ცოდნისა და სწავლის მნიშვნელობის შესახებ.
ღონისძიება მუსიკალურად გააფორმა მუსიკის პედაგოგმა. ღონისძიებაზე გაჟღერდა ბავშვებისთვის კარგად ნაცნობი და ლამაზი მელოდიები.
ღონისძიებამ კიდევ ერთხელ აჩვენა, რამდენად მნიშვნელოვანია დაწყებით საფეხურზე მოტივაცია და მოსწავლეთა წახალისება წარმოაჩინონ ცოდნა და შესაძლებლობები.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი